2024-11-21 godz: 16:41
Od
avatar-urlA.B.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrot zamówienia

W dniu 21.10.24 został odebrany przez firmę Stone Skirts zwrot zamówienia. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Po kilku mailach i zgłoszeniu poinformowaniu ich o zgłoszeniu do UOKiK dostałam informację, że przekazali sprawę do działu księgowości (było to 12.11). Od tamtej pory nadal milczą. Nie ma odpowiedzi na kolejne maile (poza automatem) ani nie ma zwrotu pieniędzy! Proszę o pomoc w ich odzyskaniu


Wiadomości [1]

2024-11-21 godz: 23:47
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]