2024-11-21 godz: 11:58
Od
avatar-urlZ.G.
Publiczna
Otwarta

Zakup towaru

16 listopada 2024 kupiłam w firmie Mokosz Piotrkowska sweter męski , błękitny ,rozmiar 2 xl . Cena wynosiła 109,95 PLN. Za towar zapłaciłam Blikiem. Do dziś nie otrzymałam zadnej informacji z w/w firmy. Nie nadano mi numeru klienta, nie podano terminu przysłania towaru. Mam jedynie potwierdzenie z PRZELEWÓW 24, że wpłata została zaksięgowana przez sprzedawcę. Jestem bezradna wobec takiej sytuacji. Bardzo prosze o pomoc.


Wiadomości [1]

2024-11-21 godz: 23:38
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]