- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Mokosz-Piotrkowska
Dobra konsumpcyjne
Po wpłaceniu przez PayU za buty Cantabar cena 149,95 zł.brak potwierdzenia zakupu i terminu dostawy na maila. Natomiast na tel. sms przyszła wiadomość "Twój koszyk w mokosz-piotrkowska.comzostał porzucony". brak kontaktu ze sprzedawcą. Skoro nie doszło do transakcji niech zwrócą poprzez PayU pieniądze.(czytaj więcej)
16 listopada 2024 kupiłam w firmie Mokosz Piotrkowska sweter męski , błękitny ,rozmiar 2 xl . Cena wynosiła 109,95 PLN. Za towar zapłaciłam Blikiem. Do dziś nie otrzymałam zadnej informacji z w/w firmy. Nie nadano mi numeru klienta, nie podano terminu przysłania towaru. Mam jedynie potwierdzenie z PRZELEWÓW 24, że wpłata została zaksięgowana przez sprzedawcę. Jestem bezradna wobec takiej sytuacji. Bardzo prosze o pomoc. (czytaj więcej)
Brak możliwości zwrotu Brak adresu i kontaktu ze strony sprzedawcy spodnie sztywne źle wykrojone niezgodne z opisem i reklamą na Facebooku chcę je zwrócić(czytaj więcej)
Zamówienie złożone 29.10.2024 na kwotę ~280 zł, do dnia dzisiejszego żadnej wysyłki, ani innych informacji na temat towaru. Dodatkowo na dzień dzisiejszy strona nie istnieje i nie można się z nią połączyć. Oczekiwałbym zwrotów kosztów ale wątpię, że to się stanie.(czytaj więcej)
Dzień dobry, Zamówiłem kurtkę, w ofercie to była ocieplana kurtka a przyszła niskiej jakości bluza, zupełnie inna niż na zdjęciach. Chciałem zwrócić kurtkę i odzyskać pieniądze ale pomimo wysłania kilku maili o podanie adresu zwrotnego, nie dostałem żadnej odpowiedzi. Chcę odesłać kurtkę i odzyskać pieniądze. (czytaj więcej)
Produkt przyszedł po około miesiącu. Zamówiłam męska kurtkę, na zdjęciu wyglądała jak kurtka ocieplana na zimę, a w rzeczywistości przyszła narzuta z materiału w formie kurtki o grubości kilku milimetrów... Po korespondencji mailowej dostałam propozycję zwrotu 10% ... Czyli 18 zł , brak słów. (czytaj więcej)
Złożone zamówienie w dniu 04.11.2024 roku i opłacone na kwotę 139,95 zł. Dnia dzisiejszego brak realizacji zamówienia oraz jakiegokolwiek kontaktu. Oczekuję realizacji zamówienia lub zwrot poniesionych kosztów. (czytaj więcej)
Witam. Chciałbym zrezygnować z zamówienia. Przekroczony termin na wysyłkę. (czytaj więcej)