Mokosz-Piotrkowska

Dobra konsumpcyjne

Mokosz-Piotrkowska

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-11-11 godz: 17:54
Od
avatar-urlH.D.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Witam. Chciałbym zrezygnować z zamówienia. Przekroczony termin na wysyłkę. (czytaj więcej)

2024-11-07 godz: 15:43
Od
avatar-urlK.Z.
Publiczna
Otwarta

Zwrot

Zamówiłam w sierpniu sukienki na wesele, niestety doszły dopiero w październiku, kilkukrotnie pisałam do firmy ze chcę zwrócić do dziś nie dostałam żadnej informacji o możliwości zwrotu Oczekuję zwrotu pieniędzy za ten chłam z Chin który mi przysłali nie mający nic wspólnego z obrazem w sklepie(czytaj więcej)

2024-11-06 godz: 16:50
Od
avatar-urlK.U.
Publiczna
Otwarta

zwrot zakupionego towaru

Zakupiony płaszcz nie spełnia moich oczekiwań. Różni się zdecydowanie od tego na zdjęciu-reklamie. Słaba jakość. Nie jest wart tej ceny. Prosiłam o adres na który mogę odesłać zakupiony towar. Nie otrzymałam odpowiedzi.(czytaj więcej)

2024-11-06 godz: 08:36
Od
avatar-urlU.B.
Publiczna
Otwarta

zwrot towaru

Dzień dobry, mam problem ze zwrotem towaru z zamówienia #MP29290. czekam na formularz zwrotu i adres. towar jest za długi i za duży oraz materiał nie spełnił moich oczekiwań Pozdrawiam(czytaj więcej)

2024-10-30 godz: 14:02
Od
avatar-urlG.K.
Publiczna
Otwarta

zwrot towaru

chcę zwrócić zakupioną kurtkę , za mała. brak adresu do zwrotu na stronie, mało informacji dotyczącej zwrotu(czytaj więcej)

2024-10-28 godz: 17:40
Od
avatar-urlJ.O.
Publiczna
Otwarta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sprzedawca

Dzień dobry, złożyłam zamówienie poprzez stronę mokosz-piotrkowska.pl po odebraniu przesyłki i przymierzeniu odzieży okazało się, że kurtki nie spełniają Naszych oczekiwań pod względem rozmiarów. Chciałam dokonać zwrotu zgodnie z polityką zwrotów tejże firmy, gdzie jest jasno określone, że mam podać numer zamówienia oraz powód zwrotu a w odpowiedzi otrzymam adres do zwrotu. Niestety firma nie chce go podać utrudniając zakończenie sprawy. Po dosłaniu zdjęć produktu o który prosili zaproponowali jedynie wymianę a nie zwrot lecz nie jestem zainteresowana. Chciałabym towar odesłać i otrzymać zwrot pieniędzy. Nie liczę, że z ta firmą uda mi się cokolwiek załatwić, chyba, że mnie zaskoczy, obecnie sprawę zgłosiłam do UOKiK. Jeśli ktoś chciałby przeciwko firmie wnieść zbiorówkę może na mnie liczyć. Czekam na rozstrzygnięcie.(czytaj więcej)

2024-10-28 godz: 15:01
Od
avatar-urlA.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot

Chcę zwrócić zamówiony towar (spodnie), które nie odpowiadają mi ze względu na materiał i krój. Próbuje pozyskać dane adresowe do zwrotu, od kilku dni pisząc maile. Do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi na moją prośbę, za to w odpowiedziach otrzymuje spam. Oczekuję podania mi adresu do zwrotu zamówienia i zwrotu pieniędzy za to zamówienie.(czytaj więcej)

2024-10-25 godz: 10:06
Od
avatar-urlM.T.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja, zwrot pieniędzy

Po prawie miesiącu od zamówienia koszulki otrzymałem zupełnie inny towar, rozmiar, krój - wzór, nic się nie zgadzało. Zaproponowali 10 % zwrotu kosztu lub odesłanie zamówienia do Azji przy czym zaznaczyli że koszt wysyłki jest dużo wyższy niż wartość koszulki... Bardzo proszę o pomoc, cały czas odpisuje jakiś bot, nie da się z nimi dogadać(czytaj więcej)

2024-10-25 godz: 08:28
Od
avatar-urlB.K.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacji zamówienia

Złożyłem zamówienie wczoraj rano, do teraz nie dostałem żadnej informacji, więc napisałem do sklepu, że chce anulować zamówienie, ale po przeczytaniu opinii w internecie podejrzewam, że takowej nie dostanę. Czekam na zwrot moich pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-10-25 godz: 07:12
Od
avatar-urlJ.N.
Publiczna
Otwarta

proszę o anulowanie zamówienia

zamówiłam towar w dniu 25.10.2024 r. i za chwilkę, po przeczytaniu opinii na temat sklepu, postanowiłam, zgodnie z prawem konsumenckim, oraz regulaminem sklepu anulować zamówienie. Napisałam do firmy prośbę o zwrot pieniędzy. Czekam na informację.(czytaj więcej)