2024-11-19 godz: 08:15
Od
avatar-urlI.S.
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu środków

W dniu 18.09.2024r. zakupiłam komplet dresowy i T-shirt od firmy Stone Skirt, zamówienie po licznych mailach i zapytaniach otrzymałam dopiero 30.10.2024r. Jakość kompletnie beznadziejna, odesłałam zatem produkty w dniu. 31.10.2024r. Paczka ze zwracanym towarem dotarła do firmy Stone Skirts w dniu 4.11.2024r. Po licznych ponagleniach mailowych nie otrzymałam zwrotu środków do dnia dzisiejszego. Telefon podany do kontaktu jest nieosiągalny. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu ze zwrotem środków 368,79 zł. W załączeniu potwierdzeni zapłaty za zamówienie oraz potwierdzenie wysyłki paczki zwrotnej.


Wiadomości [1]

2024-11-19 godz: 23:14
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]