- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
18.09.24 r. Zamówiłam 3 zestawy ubrań ze sklepu Stone skirt. 20.09. Otrzymałam maila z informacją o wysyłce, że czas oczekiwania na realizację mojego zamówienia wynosi 14 dni. Po opoznieniu terminu i zapytaniu kiedy mogę spodziewać się przesyłki 16.10. Otrzymałam informację, że przesyłka została wysłana. Przesyłka dotarła po miesiącu od zamówienia. Produkty nie spełniały moich oczekiwań, więc korzystając z prawa konsumenta postanowiłam je zwrócić. 23.10. Nastąpił zwrot towarów wraz załączonym formularzem zwrotu. Pani [dane usunięte przez moderatora] 23.10.24 została przeze mnie poinformowana o zwrocie towarów mailowo, wraz z przesłanym skanem formularza zwrotu. 2.11. Otrzymałam informację o przyjęciu zgłoszenia zwrotu: „Dzień dobry, Dziękuje za wiadomość. Formularz zwrotu proszę dołączyć do paczki ze zwracanym towarem. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts” Przesyłka została wysłana kurierem i doręczona 24.11.24 na co mam potwierdzenie. Po 14 dniach napisałam 2 maile upominające o zwrot płatności za zwrócone zamówienie. Nie otrzymałam żadnej konkretnej odpowiedzi poza 6.11.24: „ Hej Dziewczyny! 💖💖 Dzięki za wiadomość! 💕 Odpowiemy na nią w ciągu 4 dni roboczych, w godzinach naszej pracy 8-16, od poniedziałku do piątku. Bardzo prosimy o nie ponawianie wiadomości, ponieważ wiadomość wysłana ponownie trafia do najnowszych i czas na odpowiedź wydłuża się , gdyż odpowiadamy w kolejności od najstarszych. Na pewno odpowiemy na wszystkie wiadomości. Ściskamy, Stone Skirts”. Z racji braku możliwości kontaktu z firmą. Telefon podany w regulaminie - nie odpowiada, a raczej odpowiada „abonent czasowo niedostępny”, braku odpowiedzi na moje maile z ponagleniem konieczności zapłaty, zwracam się do Państwa o szybkie załatwienie sprawy. Jak zorientowałam się po czasie z facebooka jest to często Państwa stosowana praktyka, która kwalifikuje firmę do zgłoszenia do biura ochrony konsumenta i w przypadku braku zwrotu środków do prokuratury w związku z podejrzeniem popełnienia przestępstwa i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Proszę o poważne potraktowanie mojego upomnienia i ponaglenia zwrotu moich pieniędzy, po raz pierwszy spotykam się z tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktykami . Od firmy oczekuję natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy. Dziękuję. M.Ł.