2024-11-13 godz: 09:33
Od
avatar-urlO.Y.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

5.10.2024 zamówiłam o opłaciłam komplet dresowy za 279,39 zł. 7.10.2024 dostałam wiadomość na maila, że czas realizacji wynosi do 14 dni roboczych. 24,25.10.2024 wysyłałam pytanie odnośnie wysyłki. 27.10.2024 dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie gotowe do wysyłki za około 10 dni, wiec anulowałam zamówienie i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Dostałam informację, że mają na to 14 dni. Czekałam 14 dni ale zwrot pieniędzy nie nastąpił. Wysyłałam ponownie maila z zapytaniem. Niestety, nikt z firmy nie odpowiedział na maila, wobec powyższego zdecydowałam się na kontakt z Państwem i opisaniem sprawy. Bardzo proszę o pomoc w sprawie, zwłaszcza, że spotkałam się z negatywnymi opiniami w sieci, opisującymi analogiczne zachowania sprzedawcy- nota bene- bardzo trudno dotrzeć do tych negatywnych opinii, ponieważ jest selekcja opinii na instagramie czy facebooku i nie można ich przesłać bezpośrednio, tylko przez pocztę właścicielki firmy. powoduje to wprowadzenie w błąd konsumentów, bo widza tylko pozytywne opinie. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu zapłaconych srodków.


Wiadomości [1]

2024-11-13 godz: 23:42
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]