- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
5.10.2024 zamówiłam o opłaciłam komplet dresowy za 279,39 zł. 7.10.2024 dostałam wiadomość na maila, że czas realizacji wynosi do 14 dni roboczych. 24,25.10.2024 wysyłałam pytanie odnośnie wysyłki. 27.10.2024 dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie gotowe do wysyłki za około 10 dni, wiec anulowałam zamówienie i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Dostałam informację, że mają na to 14 dni. Czekałam 14 dni ale zwrot pieniędzy nie nastąpił. Wysyłałam ponownie maila z zapytaniem. Niestety, nikt z firmy nie odpowiedział na maila, wobec powyższego zdecydowałam się na kontakt z Państwem i opisaniem sprawy. Bardzo proszę o pomoc w sprawie, zwłaszcza, że spotkałam się z negatywnymi opiniami w sieci, opisującymi analogiczne zachowania sprzedawcy- nota bene- bardzo trudno dotrzeć do tych negatywnych opinii, ponieważ jest selekcja opinii na instagramie czy facebooku i nie można ich przesłać bezpośrednio, tylko przez pocztę właścicielki firmy. powoduje to wprowadzenie w błąd konsumentów, bo widza tylko pozytywne opinie. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu zapłaconych srodków.