Publiczna
Otwarta

brak środków za zwrócone produkty

Dzień dobry, zakupiłam na stronie Fasardi w dniu 30.09.2024 kilka produktów. Przesyłkę otrzymałam. Niestety po przymiarce, okazało się, że zakup jest nietrafiony dlatego zdecydowałam się ja odesłać. Zwrot został zarejestrowany 11.10.2024. Przesyłkę doręczono, w dniu i 14.10.2024 otrzymałam notę korygującą z FASARDI (załącznik). Należności jednak do dzisiaj nie zostały mi zwrócone. Pisałam kilkukrotnie do sklepu Fasardi - początkowo otrzymałam wiadomość, że mają problemy techniczne w księgowości, jednak później kontakt się urwał. Brak odpowiedzi na maile, telefonu nie odbierają. Proszę o pomoc.


Wiadomości [2]

2024-11-13 godz: 00:10
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-11-19 godz: 09:27
Od
FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

zwrot został wykonany.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]