- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
- 09.09.2024 zostało złożone zamówienie na elementy smarthome na łączną kwotę 1862,10 pln, opłacone przy zamówieniu. zamówienie miało zostać zrealizowane do 16-18 września - 23.09.2024 wysłałem maila z zapytaniem o status zamówienia. - 24.09.2024 dostałem odpowiedź, że są "lekkie problemy z dystrybutorem" i że starają się załatwić jak najszybciej tak żeby jeszcze w tym samym tygodniu zamówienie dotarło (tj do 29.09) - 08.10.2024 zamówienie nie dotarło więc poprosiłem o anulowanie zamówienia co zostało potwierdzone mailowo, podałem również nr konta do zwrotu, podobno zostało przekazane do "księgowości" - 28.10.2024 zwrotu dalej nie otrzymałem więc wysłałem mailowo zapytanie jak wygląda sytuacja ze zwrotem - brak odpowiedzi - 03.11.2024 wysłałem wezwanie do zapłaty razem z ustawowymi odsetkami w terminie 7 dni (wzór pisma ze strony), nadal bez odzewu