2024-11-12 godz: 00:11
Od
avatar-urlD.M.
Publiczna
Otwarta

Brak kontaktu/ brak zwrotu środków

Zamówienie po odpakowaniu okazało się błędnie wysłane, towar całkowicie się nie zgadzał z tym co zamówiłem. Kontaktowałem się ze sprzedawcą wielokrotnie i wielokrotnie byłem zbywany. Lampa która przyszła , była uszkodzona i nie zgodna z tym co rzeczywiście zamówiłem. Zwróciłem Lampę poprzez zwrot strony , lecz zwrot pieniędzy został odrzucony. Uważam a nawet jestem pewny , że zostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez tego sprzedawcę . Gdy poinformowałem go o sytuacji ten wrzucił na swoje konto Lampę na sprzedaż , którą tak naprawdę ja zakupiłem. A także lampa okazała się sprzedana poprzez allegro tego samego Pana ;) Od 2 tygodni czekam na informację, odpowiedź w sprawie zwrotu od strony Ovoko.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]