2024-11-11 godz: 22:11
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

Komunikacja

Zakup sukienki odbył się bez najmniejszych problemów. Niestety komunikacja przy zwrocie produktu (którego rozmiar został przeze mnie wybrany niedokładnie) okazał się być problematyczny. Nie ma możliwości zwrotu paczkomatem. Trzeba paczkę wysłać na własną rękę. Będąc nie pewną czy paczke mam nadać na poczcie w takim razie, próbuje od około tygodnia skontaktować się z firmą. Telefon nie odpowiada, na maila zwrotnego od firmy również ciężko się doczekać. Mam do zwrotu także drugie zamówienie, ale tutaj schody zaczynają się szybciej, ponieważ formularz zwrotu nie działa, i nie mogą nawet zacząć działania że zwrotem. Proszę firmę o kontakt, inaczej zgłoszę sprawę dalej.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]