2024-11-09 godz: 10:24
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Dzień dobry,. Dnia 13.10. 2024 złożyłam zamówienie na stronie sklepu Stone Skirts za kwotę 721,40 zł. 23.10 wysłałam zapytanie co z moim zamówieniem i otrzymałam wiadomość : Hej Dziewczyny! 💖 Dzięki za wiadomość! 💕 Z powodu dużej ilości zapytań, czas oczekiwania na Wasze maile może być wydłużony, jednak obiecujemy że odpowiemy na wszystkie wiadomości Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Ściskamy mocno, Stone Skirts Oczywiście była cisza. 01.11.2024 wysłałam ponownie maila. Otrzymałam odpowiedź : Dzień dobry, Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pani zamówienia! Mamy tu do czynienia z prawdziwą „klęską urodzaju” – liczba zamówień, która wpłynęła, przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Nasz zespół i szwalnia pracują pełną parą, by jak najszybciej zrealizować wszystkie zamówienia, w tym oczywiście i Pani. Aktualnie wszystkie produkty z kolekcji, z której zakupiła Pani produkt zostały wyłączone ze sprzedaży i zablokowane na stronie, żebyśmy mogli skupić się na jak najszybszej realizacji już złożonych zamówień. Chcielibyśmy zaznaczyć, że szyjemy z materiałów o bardzo wysokiej jakości. Są one wzbogacone o specjalny enzym przeciw mechaceniu, dzięki czemu będą jeszcze bardziej przyjemne w użytkowaniu. Rozumiemy, że oczekiwanie może być frustrujące, dlatego zrozumiemy, jeśli wykorzysta Pani prawo przysługujące do anulowania zamówienia. Będzie nam jednak szalenie miło, jeśli zdecyduje się Pani zostać z nami i poczekać około 10 dni roboczych, a produkt na pewno wynagrodzi Pani ten czas. Nasze tkaniny posiadają certyfikaty GOTS oraz OEKO-TEX, co potwierdza ich wysoką jakość oraz zgodność z ekologicznymi standardami. Dziękujemy za Pani cierpliwość i wyrozumiałość. Jeśli ma Pani dodatkowe pytania, służymy pomocą. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora] - Stone Skirts Odpisałam, że w takim razie rezygnuje z zamówienia na podstawie przyznanego mi prawa. Oczywiście w dalszym ciągu cisza i nie ma zwrotu pieniędzy. Po tygodniu wysłałam kolejnego maila : Dzień dobry, Proszę o informację kiedy nastąpi zwrot poniesionych przeze mnie środków. Szczerze mówiąc jestem bardzo zniesmaczona Państwa postawą. Zastanawiam się nad pójściem do Rzecznika Praw Konsumenta oraz zgłoszeniem na Policję. Kontakt z Państwem jest zerowy oraz cały okres oczekiwania przekracza wszelkie granice. Proszę o pilny kontakt. Dalej cisza. Postanowiłam komentować ich stronę na FB oraz na Instagramie. Oczywiście komentarze były usuwane, nawet otrzymałam wiadomość na messenger : Szanowna Pani, Bardzo poważnie podchodzimy do każdej opinii na temat naszej działalności, w tym także do krytyki. Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że wszelkie oskarżenia o oszustwo są bezpodstawne i godzą w dobre imię naszej firmy. W związku z tym prosimy o usunięcie lub sprostowanie powyższego komentarza. Nasza firma działa zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z Kodeksem cywilnym (art. 23), który chroni nasze dobre imię i renomę. Publikowanie bezpodstawnych oskarżeń może podlegać odpowiedzialności cywilnej z tytułu naruszenia dóbr osobistych. Jeśli wystąpiły jakiekolwiek nieporozumienia lub Państwa doświadczenia były negatywne, prosimy o kontakt bezpośredni. Chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości i zrobimy wszystko, aby sprostać Państwa oczekiwaniom. Odpisałam, że żądam zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie i że sprawę zgłoszę na Policję, oto odpowiedź : Dzień dobry 🐻 Dziękujemy za Twoją wiadomość! Bardzo prosimy o przesłanie jej na e-mail: kontakt@stoneskirts.pl . Nie odpowiadamy na wiadomości FB i IG, gdyż otrzymujemy codziennie dość sporo zapytań, a w mailu najłatwiej jest zachować porządek korespondencyjny. 😘 Pozdrawiamy, Zespół Stone Skirts Wysłałam tam maila i kolejna odpowiedź : Hej Dziewczyny! 💖💖 Dzięki za wiadomość! 💕 Odpowiemy na nią w ciągu 4 dni roboczych, w godzinach naszej pracy 8-16, od poniedziałku do piątku. Bardzo prosimy o nie ponawianie wiadomości, ponieważ wiadomość wysłana ponownie trafia do najnowszych i czas na odpowiedź wydłuża się , gdyż odpowiadamy w kolejności od najstarszych. Na pewno odpowiemy na wszystkie wiadomości. Ściskamy, Stone Skirts Oczywiście moje konto zablokowali na portalach społecznościowych więc nie da się już ostrzec innych kupujących. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu moich pieniędzy. We wtorek idę zgłosic sprawę na Policję. Pozdrawiam serdecznie [dane usunięte przez moderatora]


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]