- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zamówienie zwrócone do producenta 18.10 ( mam potwierdzenie odbioru zwrotu od firmy DPD ) . Towar został zwrócony dwa dni po otrzymaniu przesyłki. Od 26.10 próbuje skontaktować się z firmą w sprawie zwrotu środków. Niestety na każdy e-mail otrzymuje automatyczną odpowiedź o konieczności czekania na odpowiedź. Po kliku dniach otrzymałam e-mail zwrotny, który nie dotyczył mojej sprawy i odpowiedzi na moje pytanie. Dzisiaj minął termin 14 dni roboczych na zwrot pieniędzy, których nie otrzymałam. Proszę o uczciwość i zwrot środków. Poniżej przebieg korespondencji ( w kolejności od najnowszych do najstarszych): 07.11 2024 Dzień dobry, to jakaś pomyłka. Ta odpowiedź nie dotyczy mojego pytania. Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko, za co dziękuję. Niestety okazało się że ten model dresu był nietrafiony dla mnie i został szybko do Państwa odesłany. Dnia 18.10 około godziny 14.40 został odebrany przez Państwa zwrot. ( wysłany dzień po odebraniu zamówienia ) Moje pytanie odnosiło się do zwrotu środków za zamówienie. Kiedy mogę oczekiwać zwrotu pieniędzy? pozdrawiam, czw., 7 lis 2024 o 13:53 Stone Skirts Customer Service <kontakt@stoneskirts.pl> napisał(a) Dzień dobry, Niestety, ale przeczytałem tą wiadomość po wysyłce towaru. Przepraszam za długi czas oczekiwania na realizację zamówienia. Cieszymy się, że przesyłka została już odebrana. Mam nadzieję, że zamówione produkty spełnią mimo wszystko Pani oczekiwania i będą zadowalające. Jeszcze raz serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności, które mogły wyniknąć w związku z oczekiwaniem. Jeśli ma Pani jakiekolwiek pytania lub potrzebuje dalszej pomocy, proszę śmiało się z nami kontaktować. Pozdrawiam serdecznie, [dane usunięte przez moderatora] – Stone Skirts pon., 4 lis 2024 o 12:47[daje usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry, Kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków za zwrócone zamówienie? Pozdrawiam sob., 26 paź 2024, 08:47 użytkownik [dane usunięte przez moderatora] napisał: Dzień dobry, Zamówione rzeczy zostały zwrócone do Państwa 17.10. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków? wt., 15 paź 2024, 05:53 użytkownik STONE SKIRTS <store+79039463758@t.shopifyemail.com> napisał: STONE SKIRTS Zamówienie #1500042603 Twoje zamówienie zostało wysłane. Śledź swoją przesyłkę, sprawdzając status dostawy