- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry 22 września 2024 r. złożyłem zamówienie (numer: 912_1726995496_0d4bfb30aece7cdfe) w sklepie violamuzyczny.pl (obecnie: dobreinstrumenty.pl) na kwotę 1 220,99 zł. 25 września 2024 zgłosiłem w sklepie rezygnację z zamówienia (brak działania ze strony w sklepie w celu realizacji zamówienia) Oficjalnie na stronie sklepu zamówienie jest anulowane (towar nigdy nie został do mnie wysłany). Nie doczekałem się jeszcze zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie Poniżej odpowiedzi mailowe ze "sklepu": Dnia 07 października 2024 11:24 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a): Witaj, przepraszamy za wydłużony czas realizacji przelewu zwrotnego. Prosimy wybaczyć. Wkrótce wrócimy z potwierdzeniem. N.STRADA Dnia 22 października 2024 09:48 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a): Realizujemy przelew zwrotny. N.STRADA Dnia 29 października 2024 08:43 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a): (...) KLIENCI CZEKAJĄCY NA ZWROTY, prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość oraz o czas od 3 do 7 dni roboczych. Jesteśmy na ukończeniu wdrażania nowej jakości. N.STRADA Żądam zwrotu środków na konto.