2024-11-08 godz: 16:06
Od
avatar-urlT.P.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu za niezrealizowane zamówienie

Dzień dobry 22 września 2024 r. złożyłem zamówienie (numer: 912_1726995496_0d4bfb30aece7cdfe) w sklepie violamuzyczny.pl (obecnie: dobreinstrumenty.pl) na kwotę 1 220,99 zł. 25 września 2024 zgłosiłem w sklepie rezygnację z zamówienia (brak działania ze strony w sklepie w celu realizacji zamówienia) Oficjalnie na stronie sklepu zamówienie jest anulowane (towar nigdy nie został do mnie wysłany). Nie doczekałem się jeszcze zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie Poniżej odpowiedzi mailowe ze "sklepu": Dnia 07 października 2024 11:24 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a): Witaj, przepraszamy za wydłużony czas realizacji przelewu zwrotnego. Prosimy wybaczyć. Wkrótce wrócimy z potwierdzeniem. N.STRADA Dnia 22 października 2024 09:48 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a): Realizujemy przelew zwrotny. N.STRADA Dnia 29 października 2024 08:43 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a): (...) KLIENCI CZEKAJĄCY NA ZWROTY, prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość oraz o czas od 3 do 7 dni roboczych. Jesteśmy na ukończeniu wdrażania nowej jakości. N.STRADA Żądam zwrotu środków na konto.


Wiadomości [2]

2024-11-08 godz: 16:08
Od
n.strada Mariusz Kochanowski

Witaj, wkrótce wrócimy z potwierdzeniem przelewu zwrotnego.

2024-11-12 godz: 08:00
Od
n.strada Mariusz Kochanowski

Witaj, pieniążki wraz z odsetkami za przekroczenie terminu zostały zwrócone na podane konto. Jeszcze raz przepraszamy i prosimy źle nas nie oceniać. Wypadek przy pracy. Zależy nam na jakości i wciąż pracujemy nad jej poprawą. n.strada


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]