2024-11-07 godz: 20:00
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy na konto

21 września zamówiłam komplet dresowy, kwota jaką za niego zapłaciłam to 231,39zł. Realizacja zamówienia miała być do 14 dni roboczych. Na moje pytanie, które wysłałam 09 października otrzymałam odpowiedź, że zamówienie jest przewidziane na przyszły tydzień czyli już i tak mocno przekroczone w stosunku do zadeklarowanego terminu realizacji. 18 października w wiadomości poinformowałam o rezygnacji z zakupu z prośbą o zwrot środków na konto. Odpowiedź otrzymałam 23 października o anulowaniu zamówienia z informacją, że zwrot środków nastąpi ( jak to Pan napisał) do około siedmiu dni. 30.10 znowu przypomniałam o zwrocie pieniędzy. Ponowne zapytanie 04.11. Otrzymałam odpowiedź, że przekażą informacje do działu księgowości w celu weryfikacji. Po zapytaniu w dniu dzisiejszym otrzymałam odpowiedź, cytuję: Bardzo prosimy o nie ponawianie wiadomości, ponieważ wiadomość wysłana ponownie trafia do najnowszych i czas na odpowiedź wydłuża się , gdyż odpowiadamy w kolejności od najstarszych. To jakiś obłęd. Podobna sytuacja przytrafiła się w mojej rodzinie jakiś czas temu, wtedy odpuściłam, drugi raz nie zamierzam. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu kwoty jaką zapłaciłam za zamówienie.


Wiadomości [1]

2024-11-07 godz: 23:36
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]