- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
21 września zamówiłam komplet dresowy, kwota jaką za niego zapłaciłam to 231,39zł. Realizacja zamówienia miała być do 14 dni roboczych. Na moje pytanie, które wysłałam 09 października otrzymałam odpowiedź, że zamówienie jest przewidziane na przyszły tydzień czyli już i tak mocno przekroczone w stosunku do zadeklarowanego terminu realizacji. 18 października w wiadomości poinformowałam o rezygnacji z zakupu z prośbą o zwrot środków na konto. Odpowiedź otrzymałam 23 października o anulowaniu zamówienia z informacją, że zwrot środków nastąpi ( jak to Pan napisał) do około siedmiu dni. 30.10 znowu przypomniałam o zwrocie pieniędzy. Ponowne zapytanie 04.11. Otrzymałam odpowiedź, że przekażą informacje do działu księgowości w celu weryfikacji. Po zapytaniu w dniu dzisiejszym otrzymałam odpowiedź, cytuję: Bardzo prosimy o nie ponawianie wiadomości, ponieważ wiadomość wysłana ponownie trafia do najnowszych i czas na odpowiedź wydłuża się , gdyż odpowiadamy w kolejności od najstarszych. To jakiś obłęd. Podobna sytuacja przytrafiła się w mojej rodzinie jakiś czas temu, wtedy odpuściłam, drugi raz nie zamierzam. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu kwoty jaką zapłaciłam za zamówienie.