- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 3.10.24r zleciłam zwrot sukienki do sklepu. Dnia 15.10 otrzymałam informację że zwrot będzie przetwarzany, 24.10 został zatwierdzony i otrzymałam informację że w ciągu kilku dni odzyskam pieniądze. Dnia 29.10 ponowiłam prośbę o zwrot i otrzymałam odp., że dzisiaj tj. 30.10 status mojego zwrotu będzie weryfikowany. Odpisałam więc że status został już dawno zweryfikowany i czekam na zwrot środków. Firma odpisała 31.10- w ciągu 2 dni roboczych przelew będzie zrealizowany. Możemy również zwrot wymienić na bon z 30% rabatem związku z czym można wybrać odzież o 30% wyższą niż kwota zwrotu. Proszę o wiadomość.- na wiadomość odpisałam natychmiast, że chcę odzyskać pieniądze i do dzisiaj ze strony sprzedającego jest cisza. Środki nie zostały mi zwrócone na konto, a sprzedawca nie odpisuje na e-mail.