- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Oto kompletna wersja wiadomości: Chciałabym zgłosić skargę na firmę Stone Skirts. Dnia 8 października 2024 roku złożyłam zamówienie na odzież o wartości 950 złotych. Dwa dni później, 10 października, otrzymałam e-mail od firmy, że realizacja zamówienia potrwa 14 dni roboczych. Mimo to minął już miesiąc od złożenia zamówienia, a zamówienie wciąż nie zostało zrealizowane. Dnia 24 października 2024 roku napisałam do firmy wiadomość z pytaniem o status mojego zamówienia, ponieważ do tej pory nie otrzymałam żadnych informacji ani potwierdzenia wysyłki. Niestety, nie otrzymałam odpowiedzi. Dnia 30 października 2024 roku wysłałam kolejnego e-maila, zaznaczając, że w przypadku braku odpowiedzi zgłoszę sprawę na policję oraz do UOKiK. W międzyczasie dołączyłam do grupy na Facebooku, gdzie inni klienci również zgłaszają problemy z tą firmą – brak realizacji zamówień, a w przypadku ich anulowania, brak zwrotu pieniędzy. Po tym, jak poinformowałam firmę o możliwości zgłoszenia sprawy na policję, otrzymałam informację, że moje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 10 dni roboczych. Odpisałam, że chcę otrzymać zamówienie lub zwrot pieniędzy, ponieważ taka sytuacja może trwać w nieskończoność. Niestety, firma ponownie przestała odpowiadać na moje wiadomości i nie ma z nią żadnego kontaktu. W chwili obecnej istnieje już ponad 200 klientów, którzy mają podobne problemy z firmą Stone Skirts. Organizujemy się, aby zgłosić sprawę na policję, do programu TVN "Uwaga" oraz Funduszy Europejskich. Firma wydaje się działać w sposób [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie realizując zamówień i nie zwracając pieniędzy za zakupione towary. Żądam zwrotu pieniędzy lub realizacji mojego zamówienia. W przeciwnym razie podejmę dalsze kroki.