- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Wysłałem urządzenie do Serwisu Digital Care z Uslugi plusa ( Naprawa Plusa ) . W zgłoszeniu zaznaczyłem , że uszkodzony jest ( wyświetlacz , obudowa , bateria , gniazdo do ładowania ) . Telefon został wysłany sprawny , działający . Drogą mailową otrzymałem informację że do elementów które wymieniłem jest również uszkodzona płyta główna z czym absolutnie się nie zgadzam . Nie zgadzam się ponieważ raz już mnie naciągnęli na wydatek 500 zł . Teraz otrzymałem że płyta główna się przegrzewa i ma wgniecenia . I żeby serwisnaprawil mi elementy które ja zgłosiłem to muszą wymienić płytę gl9wna ( koszt 700 zł i baterie koszt 107 zł . ) nie uważam że płyta główna jest uszkodzona i , że jest to naciąganie klientów na dodatkowe koszta . Chodzi tutaj o tel Samsung A 33 5 G za który place raty . Koszt tego telefonu w zeszłym roku gdy brałem na Abonament to wynosił 1799 zł a więc nie mały koszt . Opłata za ubezpieczenie to 10 zł miesięcznie i przez 12 miesięcy naprawa do 1000 zł . Proszę o pomoc w sprawie załatwienia tej sytuacji . Nie chce dawać się ciągle naciągać na to że mam coś uszkodZone i co chwilę dopłacać do takich sytuacji w których Digital Care stawia swoich klientów.