2023-10-12 godz: 08:16
Od
avatar-urlA.J.
Publiczna
Rozwiązana

Naciąganie Klientów na dodatkową zapłatę .

Wysłałem urządzenie do Serwisu Digital Care z Uslugi plusa ( Naprawa Plusa ) . W zgłoszeniu zaznaczyłem , że uszkodzony jest ( wyświetlacz , obudowa , bateria , gniazdo do ładowania ) . Telefon został wysłany sprawny , działający . Drogą mailową otrzymałem informację że do elementów które wymieniłem jest również uszkodzona płyta główna z czym absolutnie się nie zgadzam . Nie zgadzam się ponieważ raz już mnie naciągnęli na wydatek 500 zł . Teraz otrzymałem że płyta główna się przegrzewa i ma wgniecenia . I żeby serwisnaprawil mi elementy które ja zgłosiłem to muszą wymienić płytę gl9wna ( koszt 700 zł i baterie koszt 107 zł . ) nie uważam że płyta główna jest uszkodzona i , że jest to naciąganie klientów na dodatkowe koszta . Chodzi tutaj o tel Samsung A 33 5 G za który place raty . Koszt tego telefonu w zeszłym roku gdy brałem na Abonament to wynosił 1799 zł a więc nie mały koszt . Opłata za ubezpieczenie to 10 zł miesięcznie i przez 12 miesięcy naprawa do 1000 zł . Proszę o pomoc w sprawie załatwienia tej sytuacji . Nie chce dawać się ciągle naciągać na to że mam coś uszkodZone i co chwilę dopłacać do takich sytuacji w których Digital Care stawia swoich klientów.


Wiadomości [1]

2023-10-17 godz: 17:47
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]