- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Digital Care
Usługi telekomunikacyjne
Naprawa telefonu z sieci Plus GSM w Digital Care w ramach ubezpieczenia. Telefon trafił do serwisu 26.08.2024, czekał 12 dni roboczych na rozpoczęcie naprawy. Rozpoczęto naprawę. 7 dni roboczych według regulaminu na naprawę. Serwis rozpoczął kolejną naprawę oraz po kilku dniach 3 naprawę. Pod koniec czasu 3 naprawy serwis rozpoczął proces "zamawiania części" - według regulaminu cały proces może przedłużyć się w nieskończoność z tego powodu. Brak informacji oraz odniesienia się do regulaminowego rozpoczęcia naprawy i zakończenia w terminie 7 dni. W toku komunikacji z serwisem i operatorem Plus GSM dowiedziałem się że części były zamawiane 3 krotnie , w różnych odstępach czasu, bez komunikacji ze mną oraz że telefon jest naprawiany w serwisie zewnętrznymi, nie w digital Care. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] z zamawianiem części w celu zatrzymania telefonu w serwisie, mimo rozpoczęcia naprawy i przekroczenia regulaminowego okresu do jej realizacji. Na dzień wpisu 09.10.2024 tel telefon znajduje się 44 dni w serwisie. Oczekuje rozpatrzenia regulaminu w punkcie dotyczącym przekroczenia czasu realizacji naprawy i wykupu nowego telefonu.(czytaj więcej)
Witam mam problem z ubezpieczeniem play 360od dnia mojego zgłoszenia czyli 17.10.2023 firma Digital uchyla się ciągle od naprawy moje wyświetlacza acz kolwiek od początku umowy ubezpieczenie było opłacane do dnia 17.11.2023 firma nie chce naprawić telefonu ani zwrócić kosztów opłacanego ubezpieczenia z mojej strony zostało wysłane do nich faktura za październik jak i umowa na której jest wszystko zawarte z ich strony ciągle jest ta sama odpowiedź ze telefon nie posiada takowej usługi i ze telefon nie podlega naprawie w ramach play 360 a umowa na numer kończy się 16. 02.2024 od firmy oczekuje naprawy wyświetlacza bądź nowego sprzętu ewentualnie zwrotu kosztów poniesionych z opłacaniem ubezpieczenia (czytaj więcej)
Wysłałem urządzenie do Serwisu Digital Care z Uslugi plusa ( Naprawa Plusa ) . W zgłoszeniu zaznaczyłem , że uszkodzony jest ( wyświetlacz , obudowa , bateria , gniazdo do ładowania ) . Telefon został wysłany sprawny , działający . Drogą mailową otrzymałem informację że do elementów które wymieniłem jest również uszkodzona płyta główna z czym absolutnie się nie zgadzam . Nie zgadzam się ponieważ raz już mnie naciągnęli na wydatek 500 zł . Teraz otrzymałem że płyta główna się przegrzewa i ma wgniecenia . I żeby serwisnaprawil mi elementy które ja zgłosiłem to muszą wymienić płytę gl9wna ( koszt 700 zł i baterie koszt 107 zł . ) nie uważam że płyta główna jest uszkodzona i , że jest to naciąganie klientów na dodatkowe koszta . Chodzi tutaj o tel Samsung A 33 5 G za który place raty . Koszt tego telefonu w zeszłym roku gdy brałem na Abonament to wynosił 1799 zł a więc nie mały koszt . Opłata za ubezpieczenie to 10 zł miesięcznie i przez 12 miesięcy naprawa do 1000 zł . Proszę o pomoc w sprawie załatwienia tej sytuacji . Nie chce dawać się ciągle naciągać na to że mam coś uszkodZone i co chwilę dopłacać do takich sytuacji w których Digital Care stawia swoich klientów. (czytaj więcej)