2024-11-04 godz: 22:25
Od
avatar-urlE.B.
Publiczna
Otwarta

Brak zamówienia

Witam, Dnia 01 października dokonałam zakupu na stronie internetowej STONE SKIRTS o łącznej kwocie 570 zł. Mimo wysyłanych wiadomości dotyczących realizacji zamówienia nie otrzymałam żadnej informacji na temat wysyłki towaru. Nie otrzymałam również wiadomości zwrotnej na wysłane przeze mnie maile z prośbą o zwrot kosztów. Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc. [dane usunięte przez moderatora]


Wiadomości [1]

2024-11-05 godz: 21:40
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]