2024-11-03 godz: 15:15
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za odesłany produkt

Nr zamówienia: 26252 Nr przesyłki: 630149338401756028515492 Kod przesyłki Inpost: 472 105 026 7 Dzień dobry, -Około 07.06.2024 zamówiłam sukienkę w sklepie Haia, który szeroko reklamuje swoja odzież w internecie (nadal). -Zapłaciłam za pobraniem 168 pln, nie otrzymałam żadnego maila potwierdzajacego (niestety; teraz już zwracam na to uwagę) ani faktury. -Sukienkę jednak odesłałam przez inpost 15.06.2024 - nr przesyłki jw. Potwierdzenie mailowe o dostarczeniu 18.06.2024. do Haia wysłałam mailem do tegoż sklepu i Pani odpisała 29.06., że zwrot zostal rozpatrzony pozytywnie, ja podałam nr rachunku bankowego. -Odtad dopytuję się o zwrot moich pieniędzy i bez odzewu ze sklepu Haia. Wysłałam nawet wezwanie przedsadowe. Co robić?:/ Bardzo proszę o pomoc jak wyegzekwować swoje pieniadze od tego sklepu, skoro zwrot przyjęli a pieniędzy oddać nie chca. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.


Wiadomości [2]

2024-11-04 godz: 21:26
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-11-23 godz: 14:48
Od
M.R.

Bydlaki z Haia.pl Oddajcie mi moje pieniadze, wstretne zlodzieje!!!!


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]