- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 12.08.2024 złożyłam przez Internet zamówienie w firmie Nature Style z siedzibą pod adresem ul. Warszawska 111, 32-087 Bibice, oraz z ekspozycją i punktem odbioru zamówień pod adresem ul. Graniczna 85, 32-087 Bibice, reprezentowanej przez Sprzedawcę, pana [dane usunięte przez moderatora]. Składając zamówienie musiałam opłacić całość w wysokości 2008,5 tys zł + przesyłka 189 zł. W dniu 13.08.2024 otrzymałam z firmy Nature Style mail z informacją o tym, że meble zlecono do produkcji oraz że maksymalny czas oczekiwania na realizację zamówienia może wynieść do 12 tygodni, co jest również zdefiniowane w regulaminie oraz w mailu otrzymanym z firmy Nature Style. Po 12 tygodniach, w czasie których Sprzedawca nie skontaktował się ze mną ani razu, a więc nie poinformował mnie, że wystąpiły opóźnienia w realizacji zamówienia. Dzwoniłam dwukrotnie na infolinie od sierpnia, żeby dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie, dwukrotnie zostałam zapewniona przez Panią, że zamówienie napewno dotrze do 12 tygodni, ponieważ firma nie przekracza tego terminu. Termin dostawy minął, a kontaktu od dwóch tygodni brak. Infolinia już sprawnie została odłączona, oba telefony które znalazłam przy KRS firmy również są odłączone. Jeszcze tego samego dnia ponownie napisałam do Nature Style prosząc o jednoznaczną deklarację, kiedy konkretnie zamówienie zostanie zrealizowane. Ponieważ moje prośby o wydanie zakupionych mebli były bezskuteczne, zwróciłam się po pomoc do Powiatowego Rzecznika Konsumentów, za radą którego 21.06.2024 wysłałam do Sprzedawcy ‘Wezwanie do wykonania umowy sprzedaży’, w którym wezwałam Sprzedawca nie wywiązał się z umowy – tj. nie dostałam ani zwrotu pieniędzy ani towaru, który zamówiłam. Oczekuję, że firma Nature Style zwróci mi kwotę, którą jej powierzyłam za zakup mebli i zrekompensuje mi w ten sposób rażące złamanie moich praw konsumenckich.