- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Nature Style Paweł Bombas
Dobra konsumpcyjne
Pomimo zapłacenia całej kwoty zamówienia termin realizacji z 12 tygodni został wydłużony do ponad 24 i nadal nie zostało ono zrealizowane. Firma nie odpowiada na wiadomości i nie ma zamiaru zwrócić pieniędzy ani podać wiążącego terminu dostawy.(czytaj więcej)
Zamówienie złożone w maju 2024, po 30 tygodniach wciąż nie zrealizowane. Od Września brak kontaktu ze strony sprzedającego. Obecnie oczekuję zwrotu kosztów zamówienia 1734,0 zł.(czytaj więcej)
W dniu 13.07.2024 r. złożyłam zamówienie na komodę RTV w firmie NATURE STYLE PAWEŁ BOMBAS oraz dokonałam przelewu całej kwoty 3845 zł na wskazane na stronie konto bankowe właściciela firmy. Dnia 29.07.2024 r. otrzymałam maila z informacją, że zamówienie skierowano do produkcji. Po upływie maksymalnego okresu 12 tygodni już mocno zaniepokojona usiłowałam skontaktować się z firmą zarówno telefonicznie, jak i mailem, aby dowiedzieć się, co dzieje się z moim zamówieniem. Niestety telefonu nikt nie odbiera, a na maile nikt nie odpisuje. Wobec tej sytuacji dnia 24.10.2024 r. przesłałam mailem oraz pocztą oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wskazując dwutygodniowy termin zwrotu pieniędzy licząc od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy tj. 08.11.2024 r. Na moim koncie zamówienie ma nadal status skierowano do produkcji. Oczekuję od firmy NATURE STYLE zwrotu całej kwoty, którą wpłaciłam tj. 3845 zł.(czytaj więcej)
W dniu 12.08.2024 złożyłam przez Internet zamówienie w firmie Nature Style z siedzibą pod adresem ul. Warszawska 111, 32-087 Bibice, oraz z ekspozycją i punktem odbioru zamówień pod adresem ul. Graniczna 85, 32-087 Bibice, reprezentowanej przez Sprzedawcę, pana [dane usunięte przez moderatora]. Składając zamówienie musiałam opłacić całość w wysokości 2008,5 tys zł + przesyłka 189 zł. W dniu 13.08.2024 otrzymałam z firmy Nature Style mail z informacją o tym, że meble zlecono do produkcji oraz że maksymalny czas oczekiwania na realizację zamówienia może wynieść do 12 tygodni, co jest również zdefiniowane w regulaminie oraz w mailu otrzymanym z firmy Nature Style. Po 12 tygodniach, w czasie których Sprzedawca nie skontaktował się ze mną ani razu, a więc nie poinformował mnie, że wystąpiły opóźnienia w realizacji zamówienia. Dzwoniłam dwukrotnie na infolinie od sierpnia, żeby dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie, dwukrotnie zostałam zapewniona przez Panią, że zamówienie napewno dotrze do 12 tygodni, ponieważ firma nie przekracza tego terminu. Termin dostawy minął, a kontaktu od dwóch tygodni brak. Infolinia już sprawnie została odłączona, oba telefony które znalazłam przy KRS firmy również są odłączone. Jeszcze tego samego dnia ponownie napisałam do Nature Style prosząc o jednoznaczną deklarację, kiedy konkretnie zamówienie zostanie zrealizowane. Ponieważ moje prośby o wydanie zakupionych mebli były bezskuteczne, zwróciłam się po pomoc do Powiatowego Rzecznika Konsumentów, za radą którego 21.06.2024 wysłałam do Sprzedawcy ‘Wezwanie do wykonania umowy sprzedaży’, w którym wezwałam Sprzedawca nie wywiązał się z umowy – tj. nie dostałam ani zwrotu pieniędzy ani towaru, który zamówiłam. Oczekuję, że firma Nature Style zwróci mi kwotę, którą jej powierzyłam za zakup mebli i zrekompensuje mi w ten sposób rażące złamanie moich praw konsumenckich. (czytaj więcej)
13 sierpnia wpłaciłam zaliczkę na konsolę drewnianą. Czas realizacji miał wynieść od 8 do 12 tygodni. 25 września dopytywałam o status zamówienia, dostałam drugiego sms o przekazaniu uwaga ponownym zamówienia do produkcji, jednak niezidentyfikowany pracownik (nikt nie podpisał się imieniem i nazwiskiem) zapewniał, że czas realizacji liczy się od 13 sierpnia, że wszystko jest pod kontrolą i prosi o cierpliwość. 23 eg października dopytałam o relizację zamówienia oraz o kwotę jaką mam zapłacił - gdyż na statusie zamówienia nie było odnotowanej wpłaty zaliczki (mimo wystawienia przez Nature Style dokumentu potwierdzającego wpływ zaliczki). Zero odzewu, nikt nie odbiera telefonu, nie odpisuje na facebooku, ani na emaila. Żądam zwrotu zaliczki - 300 zł!(czytaj więcej)
w kwietniu złożyłam zamowienie na łóżko dębowe, miesiac po terminie dalej mebla nie dostałam . Złożyłam pisemną rezygnację z zamówienia i do dnia dzisiejszego 28.10.2024 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie odbierają telefonów i nie odpisują na maile. Nie reagują na pisma rzecznika praw konsumenta. Totalna kpina z klienta i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w biały dzień. Żądam zwrotu moich pieniędzy wraz z odsetkami ( 2941,13 + odsetki)(czytaj więcej)
Zamówienie na stół zostało złożone i w pełni opłacone 18.06.2024 (kwota zamówienia 2120,25 PLN). Do tej pory nie otrzymałam zamówienia, chociaż firma mówi o gearantowanych 12 tygodniach realizacji. Brak jakichkolwoek konkretnych informacji kiedy zlecenie zostanie zrealizowane.(czytaj więcej)
Zamówienie złożone 12.07.2024 r., opłacone w całości. Sklep Natura Style nie zrealizował zamówienia zgodnie ze swoim regulaminem w czasie 12 tygodni. Brak możliwości nawiązania kontaktu ze sklepem, nie odbierane są telefony, brak odpowiedzi na maile. Oczekuje zwrotu wpłaconych pieniędzy.(czytaj więcej)
W dniu 14.07.2024 złożyłam zamówienie na stół w firmie NatureStyle. Dostałam informację, że czas realizacji zamówienia wynosi ok 12 tygodni. W trakcie realizowania zamówienia dzwoniłam do firmy z pytaniem, czy jest szansa na otrzymanie go wcześniej. Niestety, ale brak kontaktu z firmą spowodował, że zdecydowałam się odstąpić od umowy zakupu. Odstąpienie wysłałam dnia 03.10.2024. Zwrotu środków nie otrzymałam, nie dostałam też zamówionego produktu. Zero komunikacji ze strony firmy. Od września 2024 gdy zdecydowałam się odstąpić od umowy zakupu dzwoniłam do firmy prawie codziennie. Bezskutecznie nie otrzymałam żadnej odpowiedzi od firmy, a ich telefon milczy. Od firmy oczekuję zwrotu środków. (czytaj więcej)
Dnia 08.06 zakupiłem stół. Do dnia dzisiejszego 17.10 nie dostałem stołu. Kontakt mocno utrudniony. Zdawkowe informacje o tym że stół jest w trakcie produkcji. Pomimo wysłania dokumentów o odstąpieniu od umowy brak zwrotu środków i brak kontaktu. Przedsiębiorca nie odbiera przesyłek. Wysłano przedsądowe wezwanie. Powiadomiono rzecznika konsumentów. W dalszym ciągu brak kontaktu. (czytaj więcej)