2024-10-28 godz: 17:40
Od
avatar-urlJ.O.
Publiczna
Otwarta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sprzedawca

Dzień dobry, złożyłam zamówienie poprzez stronę mokosz-piotrkowska.pl po odebraniu przesyłki i przymierzeniu odzieży okazało się, że kurtki nie spełniają Naszych oczekiwań pod względem rozmiarów. Chciałam dokonać zwrotu zgodnie z polityką zwrotów tejże firmy, gdzie jest jasno określone, że mam podać numer zamówienia oraz powód zwrotu a w odpowiedzi otrzymam adres do zwrotu. Niestety firma nie chce go podać utrudniając zakończenie sprawy. Po dosłaniu zdjęć produktu o który prosili zaproponowali jedynie wymianę a nie zwrot lecz nie jestem zainteresowana. Chciałabym towar odesłać i otrzymać zwrot pieniędzy. Nie liczę, że z ta firmą uda mi się cokolwiek załatwić, chyba, że mnie zaskoczy, obecnie sprawę zgłosiłam do UOKiK. Jeśli ktoś chciałby przeciwko firmie wnieść zbiorówkę może na mnie liczyć. Czekam na rozstrzygnięcie.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]