2024-10-27 godz: 21:18
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Zamknięta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka

Zamówiłam dwie sukienki dzień po dniu, najpierw przyszła ta sukienka zamówiona później, po około tygodniu otrzymałam sukienkę zamówioną wcześniej. Żadna z nich nie miała metki, nie otrzymała żadnego paragonu ani faktury. Sukienki nawet nie były podobne do tych zamówionych, więc na podany adres e-mail wysłałam prośbę o przesłanie mi dokumentów zwrotu zamówionego towaru. W odpowiedzi otrzymałam e-mail że nie mogę zwrócić sukienek, gdyż kupiłam je na promocji (nie było takiej informacji na stronie sklepu). W kolejnej wiadomości ponownie poprosiłam o przesłanie dokumentów zwrotu . Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, jedynie informację że e-mail nie dotarł do adresata. Bardzo chce odesłać te rzeczy i otrzymać zwrot pieniędzy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]