2024-10-25 godz: 10:06
Od
avatar-urlM.T.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja, zwrot pieniędzy

Po prawie miesiącu od zamówienia koszulki otrzymałem zupełnie inny towar, rozmiar, krój - wzór, nic się nie zgadzało. Zaproponowali 10 % zwrotu kosztu lub odesłanie zamówienia do Azji przy czym zaznaczyli że koszt wysyłki jest dużo wyższy niż wartość koszulki... Bardzo proszę o pomoc, cały czas odpisuje jakiś bot, nie da się z nimi dogadać


Wiadomości [2]

2024-10-26 godz: 16:02
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-10-27 godz: 15:18
Od
M.T.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]