2024-10-22 godz: 06:51
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Zamknięta

Brak kontaktu, brak produktu

Pomimo opłacenia pełnej kwoty (449,99, co posiadam na potwierdzeniu z banku) brak kontaktu ze strony sklepu, na maile automatyczna odpowiedź, że trwa przedsprzedaż, ale na to kiedy się kończy już nikt nie odpowiada. Brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem, maile z mojej strony wysyłane wielokrotnie. Przykro to mówić, ponieważ potencjał w sklepie jest, ale [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekuję od sklepu albo wysłania towaru w trybie natychmiastowym lub zwrotu PEŁNEJ kwoty oraz odpisywania na wiadomości e-mail.


Wiadomości [6]

2024-10-22 godz: 10:25
Od
Ciekawszy dom Szymon Błoniarz

Witam, oczywiście gdy zapłacił Pan pełną sumę otrzyma Pan towar. Przepraszamy za opóźnienie. Również ma Pan prawo odstąpić od umowy kupna projektora. Proszę zamknąć sprawę i pisać na maila. Pozdrawiam

2024-10-22 godz: 12:18
Od
M.S.

Pisałam niejednokrotnie na maila... Odpowiedzi z Państwa strony brak. Pragnę odstąpić od umowy. Sprawa nie zostanie zamknięta dopóki nie otrzymam odpowiedzi na swoje wszystkie maile bądź zwrotu za projektor.

2024-10-22 godz: 12:20
Od
Ciekawszy dom Szymon Błoniarz

To proszę odstąpić od umowy sprzedaży. Sprawe proszę zamknąć ponieważ nie odpisuje na tej dziwnej stronie. Pozdrawiam

2024-10-22 godz: 12:49
Od
M.S.

Na wiadomości e-mail pan również nie odpisuje, więc w jaki sposób można się się skontaktować? Telefon również milczy. Na social mediach również ignorowanie wypracowane do perfekcji. Ta strona to jedyna możliwość kontaktu. Tylko na niej uzyskałam jakąkolwiek odpowiedź. Uprzejmie pragnę jedynie poinformować, że nie będę się kłócić o SWOJE pieniądze, które przez firmę zostały wręcz [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i w przypadku braku zwrotu sprawa zostanie zgłoszona do dalszego postępowania, ponieważ to nie jest odpowiednie postępowanie z klientem.

2024-10-22 godz: 13:43
Od
Ciekawszy dom Szymon Błoniarz

Brak mi słów na Pani ignorancje. Proszę przeczytać regulamin sklepu a potem się kłócić. Od umowy rezerwacji towaru dalej Pani nie odstąpiła ale za to pomawia mnie Pani co zostanie przekazane również do kancelarii prawnej w związku z art. 212kk. Również dodam, że skoro zapłaciła Pani za usługę rezerwacji towaru, która została wykonana zgodnie z naszą umową to pieniądze nie są Pani tylko nasze. Mogą być znowu Pani, gdy odstąpi Pani od umowy zgodnie z naszym regulaminem, do którego ma Pani wstręt aby go przeczytać. Ewentualnie Pani ignorancja i lenistwo na to nie pozwalają. Brak odpowiedzi na telefon chyba nie jest karalne gdy nie mam jak go odebrać. W takiej sytuacji nie traci Pan praw konsumenta. Wzywam do usunięcia sprawy inaczej tak jak powiedziałem - przekaże Pani sprawę do kancelarii prawnej.

2024-10-22 godz: 15:39
Od
M.S.

Proszę Pana. Ignorancją to wykazuje się Pan zwracając się do mnie "Pan", gdzie kilkukrotnie podkreśliłam formę żeńską. Lenistwem natomiast również wykazuje się Pan nie racząc odpowiadać na wielokrotnie przesyłane wiadomości mailowe.. To właśnie w tych wiadomościach znajduje się potwierdzenie uiszczenia całości kwoty, jak również wielokrotne moje prośby o kontakt oraz wiele pytań. Do tego usiłuje Pan mi grozić przekazaniem sprawy do kancelarii, gdzie tak naprawdę to ja powinnam to zrobić. Przykre podejście do klienta. Dobrze, sprawa zostanie zamknięta tutaj, jednakże ja jej tak nie zostawię.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]