Ciekawszy dom Szymon Błoniarz

Usługi inne

Ciekawszy dom Szymon Błoniarz

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-09-16 godz: 18:03
Od
avatar-urlP.O.
Publiczna
Otwarta

Brak informacji o realizacji zamówienia

Dnia 12.09.24 zamówiłam projektor reklamowany na tik toku. Do tej pory nie otrzymałam żadnej informacji na temat przyjęcia zamówienia przez firmę. Na żadnej ze stron nie widnieje numer telefonu, ani mail - brak tej informacji na stronie ceidg. Jest to bardzo niepokojące. Proszę firmę o informację w jakim czasie zamówienie zostanie zrealizowane ( na stronie zamówienia była informacja, że zamówienia sa wysyłane w ciągu 24 godzin z magazynu w Polsce). W przypadku braku odpowiedzi bede kontaktowała się serwisem tpay w celu anulowania transakcji. Pozdrawiam i liczę, że nie jest to oszustwo i moje zamówienie zostanie zrealizowane.(czytaj więcej)

2024-09-10 godz: 06:42
Od
avatar-urlK.F.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy

Od 2 sierpnia mija ponad miesiąc jak odstąpiłem od umowy. Zwrotu środków dalej nie otrzymałem pomimo zapewnienia w poprzedniej odpowiedzi z 05.09 że zwrot jest realizowany. Proszę o wyjaśnienie sytuacji i jak najszybszy zwrot środków.(czytaj więcej)

2024-09-05 godz: 10:36
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Otwarta

Zwrot środków/odstąpienie od umowy

Witam, Pan[dane usunięte przez moderatora] w poprzednim zgłoszeniu odpisał „proponuję usunięcie sprawy i czekanie na odpowiedź na mailu”. Rzetelnie do tego podszedłem z racji że jestem chętny do ugody i oznaczyłem zgłoszenie jako „sprawa załatwiona” Niestety, sprawa wcale nie jest załatwiona i nawet nikt nie raczył się na maila odezwać. Czego by pan sobie nie myślał, to jest pan zwyczajnie nieprofesjonalny. To nie sztuka coś sprzedać ale też jakoś się dogadać i zająć takimi sprawami sumiennie Liczę że tym razem zabierze się pan za to zgłoszenie Pozdrawiam (czytaj więcej)

2024-09-05 godz: 05:18
Od
avatar-urlK.F.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy

W dniu 02.08.2024r. Wysłałem odstąpienie od umowy kupna produktu, które według regulaminu powinno być uznane. Następnie dopiero 19.08. Dostałem odpowiedź od tej firmy, że zostało zaakceptowane.( lecz musiałem się o to oprosić i ciągle pisać czy został zwrot zaakceptowany). Dzisiaj jest 05.09.2024r. A zwrotu pieniędzy jak nie było tak nie ma. Proszę o zwrot środków na konto.(czytaj więcej)

2024-09-03 godz: 15:05
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Rozwiązana

Potencjalne oszustwo

Witam, człowiek ten reklamuje projektory na tiktoku. Założył już w internecie kilka domen pod te samo urządzenie ale pod inną nazwą (sprawdziłem w zakładce kontakt że zawsze jest ten cudowny „[dane usunięte przez moderatora]”) Sam zainteresowany ofertą złożyłem zamówienie i opłaciłem je. Jedyna opcja płatności to była płatność poprzez przelew na numer konta. Pieniądze oczywiście zostały pobrane i trafiły na jego konto (chłopak ma zwykłe konto w mBanku) Od tego momentu cisza. W formularzu kontaktowym zapewnia że czas odpowiedzi na wiadomość do 48h. Pisałem maila nawet na jego innych domenach i widzę u siebie na gmailu że w żadnym z nich nie ma adnotacji „odebrane”. Co więcej, w regulaminie sklepu jest do pobrania plik z wzorem odstąpienia od umowy. Wypełniłem takowy i również wysłałem mailowo i nic W internecie sporo nieprzychylnych opinii na temat tego człowieka i jego praktyk jak i pokręconego regulaminu. Chciałbym po prostu odzyskać pieniądze i nie brać udziału w tym przekręcie Bądź co bądź 156zl można lepiej wydać Dziękuję za rozpatrzenie sprawy. (czytaj więcej)

2024-08-31 godz: 08:34
Od
avatar-urlA.N.
Publiczna
Otwarta

Odstąpienie od umowy

Poraz kolejny zgłaszam sprawę przez brak kontaktu mimo upłynięcia 48h tak jak jest na stronie. Złożyłam odstąpienie od umowy, wysłałam wszystkie dokumenty i dane i poprosiłam o potwierdzenie otrzymania odstąpienia od umowy i niestety cisza. To są kpiny z ludzi, już pominę fakt tego że nie dostałam wcześniej odpowiedzi kiedy można się spodziewać produktu. Zgłaszam sprawę przez tą stronę ponieważ Pan nie potrafi wywiązać się z regulaminu sklepu i odpisać w ciągu tych 48h. Proszę o zwrot pieniędzy zgodnie z odstąpieniem od umowy. (czytaj więcej)

2024-08-27 godz: 16:20
Od
avatar-urlM.A.
Publiczna
Otwarta

Inne

Szukam osób które również czują się oszukane. Dyskusję z tą firmą/panem już zakończyłam. Teraz działam. Ja zawiadomienie składam w Opolu gdybyś ktoś potrzebował takiej informacji. Ps. Pozdrawiam (pan [dane usunięte przez moderatora]niech się domyśli co chodzi- słowo pan celowo z małej literki). (czytaj więcej)

2024-08-22 godz: 13:07
Od
avatar-urlJ.P.
Publiczna
Otwarta

Jedno wielkie OSZUSTWO

Właściciel celowo wprowadza ludzi w błąd i zataja swoją politykę wysyłki oraz zwrotu kosztów. Od ponad miesiąca czasu, na stronie vision-x nie można wyświetlić podstawowych zakładek dostępnych na dole strony: ,,Polityka wysyłki,, oraz ,,Polityka zwrotu kosztów,, (sprawdzane na czterech różnych urządzeniach). Nie mówiąc już o tym, że strona ta jest najzwyklejszym Dropshippingiem (o ile w ogóle kiedykolwiek któryś z klientów otrzymał swoją paczkę) projektor tak naprawdę nazywa się Magcubic i zapewne jest do kupienia na chińskich stronach po o wiele niższej cenie. Celowe zagrywki ze strony właściciela typu nie odpisywanie na e-maile do tej pory, aż ktoś pogrozi paluszkiem i w tym momencie wysłanie jedynie bardzo zlewającej odpowiedzi typu: Trwa przedsprzedaż, po zakończeniu wyślemy, również są na porządku dziennym. Firma sprzedająca chińskie projektory pod którymi podszywa się własnym Brandem nie jest w stanie czarno na białym napisać na stronie, bądź odpisać klientowi mailowo ILE jeszcze MUSI czekać DNI, TYGODNI bądź MIESIĘCY aby uzyskać jakąkolwiek informacje o swojej paczce która najprawdopodobniej nigdy nie nadejdzie. Sądząc po opiniach klientów dostępnych na tej stronie i własnych doświadczeń widać, że Pan [dane usunięte przez moderatora]uważa swoich klientów za idiotów i zapewne codziennie modli się aby całą sprawą nie zainteresowały się odpowiednie służby. Jeśli to Pan czyta, musi Pan wiedzieć, że prędzej czy później oszukasz osobę która nie odpuści i będzie drążyć temat aż do skutku. (czytaj więcej)

2024-08-20 godz: 12:49
Od
avatar-urlA.A.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu

Pan właściciel straszy pismem od prawnika a mailowo obraża klientów od cytuje „głupich” „nietrzeźwych” Czekam na pismo od Pana prawników :) (czytaj więcej)

2024-08-20 godz: 12:29
Od
avatar-urlA.A.
Publiczna
Otwarta

Czekam na zwrot

§ 8 Polityka zwrotów 3. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres działalności sprzedawcy podany w danych kontaktowych. W paragrafie 8 (ósmym) podpunkt 4 (czwarty) Oświadczenie odstąpienia od umowy należy wysłać na adres podany w danych kontaktowych. U Pana w danych kontaktowych jest informacja o adresie e-mail „E-MAIL: pomoc@vision-x.pl” na ten adres e-mail został wysłany formularz odstąpienia umowy. Nie zostało w pełni sprecyzowane na jaki adres e-mail w pragrafie Polityka zwrotów ma zostać wysłany formularz. Mój formularz został wysłany w ciągu 12 dni od potwierdzenia rezerwacji. Czekam na zwrot kosztów. Nie mój problem, że Pan źle zformuował regulamin. W załączaniu zrzuty ekranu Pana regulaminu, którym sie Pan wybrania.(czytaj więcej)