- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
13.10.2024 o godzinie 23.54 nie będąc w pełni świadomy dokonałem zakupu rezerwacji produktu Vision-Hub 2.0. następnego dnia 14.10.2024 w godzinach rannych zgodnie z obowiązującym mnie prawem odstąpienia od umowy rezerwacji w ciągu 14 dni od jej potwierdzenia wysłałem do Pana [dane usunięte przez moderatora]e-maila z załącznikiem o odstąpieniu od umowy rezerwacji w formie formularza odstąpienia od umowy rezerwacji zgodnie z wytycznymi, które są zawarte w Warunkach świadczenia usług na stronie cytuje : Odstąpienie od umowy jest możliwe w formie pisemnej za pośrednictwem poczty np. listu poleconego na adres siedziby firmy lub na adres e-mail: vision.reklamacje@gmail.com. Oświadczenia wysłane na inny adres lub inny adres e-mail nie zostaną rozpatrzone i zostaną zignorowane. Oświadczenie może mieć formę formularza odstąpienia od umowy. Pan [dane usunięte przez moderatora]deklaruje, że odpisuje na e-maile codziennie wieczorem i w ciągu 48 godzin od otrzymania e-maila. Po upływie tego czasu 16.10.2024 nie otrzymując odpowiedzi wysłałem kolejnego e-maila. Od zeszłego poniedziałku minął już tydzień i nadal nie otrzymałem odpowiedzi potwierdzającej moje odstąpienie od umowy rezerwacji. Z tego co widzę po wpisach innych osób, które mają podobny problem z tą firmą Pan [dane usunięte przez moderatora]tylko odpisuje na tej stronie dlatego też i ja tutaj napisałem. Oczekuję tylko i wyłącznie szybkiego załatwienia sprawy mojego odstąpienia od umowy rezerwacji i zwrotu pieniędzy na wskazany w emailu numer konta bankowego. Pozdrawiam serdecznie