2024-10-21 godz: 20:18
Od
avatar-urlT.S.
Publiczna
Otwarta

Towar niezgodny z umową

Zakupiłam 3 października towar, który dotarł do mnie z opóźnieniem 18 października. Przesyłka okazała się niezgodna z opisem m.in. sweter z kaszmiru, który nie zawiera informacji - metki jest z włókna syntetycznego. Nie mogę odstąpić od umowy i zwrócić towar, ponieważ brak kontaktu z firmą brak adresu zwrotu towaru. Otrzymuję jedynie informacje email które wskazują na to że nie mogę zwrócić towaru. Co mam w takiej sytuacji zrobić?


Wiadomości [1]

2024-10-21 godz: 21:26
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]