2024-10-21 godz: 13:28
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie

Zamówienie od firmy La Rochell otrzymałam 20.09.2024 r. Z zamówienia zostawiłam jedną sukienkę, a resztę odesłałam. Informację od firmy, o dostarczeniu mojego zwrotu do magazynu otrzymałam mailowo 27.09.2024 r. Zamówienie opłaciłam przez serwis PayPo. Gdy minęło 14 dni od potwierdzenia przyjęcia mojego zwrotu, napisałam maila do firmy z prośbą o odnotowanie płatności pomniejszoną o kwotę zwróconych przeze mnie sukienek. 12.10.2024 r. firma La Rochell odpisała, że przekażą mój zwrot do serwisu PayPo. Niestety mój zwrot do dzisiaj nie został uregulowany. Brak kontaktu z firmą. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile ani na wiadomości wysłane w mediach społecznościowych (instagram, facebook). Nie polecam robienia zakupów w tej firmie. Już prawie miesiąc czekam na zwrot środków i nadal nic.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]