2024-10-20 godz: 14:20
Od
avatar-urlH.B.
Publiczna
Otwarta

Niewysłane zamówienie, brak odpowiedzi na maile

Złożyłam zamówienie 15.09.2024 na Vision-Hub. Po 2 dniach dostałam maila z numerem oraz szczegółami zamówienia. Dodatkowo była informacja, że „produkt został zarezerwowany”. Kontaktowałam się dalej w tej sprawie ale od 22.09.2024 nie dostałam żadnego innego maila w tej sprawie, mimo że kontaktowałam się wiele razy. Pokazywało mi nawet, że nie dostarczają się moje maile w tej sprawie, tak jakby ktoś mnie zablokował. Minął już ponad miesiąc od złożenia zamówienia, a ja ani nie mam zamówionego produktu, ani moich pieniędzy. Życzę sobie wysłania zamówionego produktu lub zwrotu pieniędzy.


Wiadomości [2]

2024-10-20 godz: 14:26
Od
Ciekawszy dom Szymon Błoniarz

Witam, nie wiem o co chodzi z tym mailem. Nasz mail to: kontakt.visionhub@gmail.com Przesyłka nie została wysłana w ciągu dalszym ponieważ działamy w modelu przedsprzedaży. Dostanie Pani informacje o wysyłce po jej zakończeniu. Wszystkie szczegóły są na stronie: vision-hub.pl Proszę o zamknięcie sprawy i jej usunięcie. Nie odpowiadam klientom na tej stronie. Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za wszystkie niedogodności.

2024-10-20 godz: 16:30
Od
H.B.

A ile taka przedsprzedaż będzie jeszcze trwać?Minął miesiąc. Jak to ma trwać drugie tyle to wolę zwrot pieniędzy niż czekanie aż łaskawie wyślecie mi moje zamówienie.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]