2024-10-18 godz: 15:37
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Otwarta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i uniemożliwianie zwrotu

Kupiłam dwa swetry przez stronę internetową firmy, opisane jako kaszmirowe. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], otrzymałam dwa okropne swetry z poliestru. Na moją prośbę o zwrot, dostałam propozycję rabatu 30% na kolejny produkt. Po kolejnym odmownym mailu z mojej strony, otrzymałam propozycję vouchera rabatowego na 50%. Po kolejnym odmownym mailu z mojej strony, napisano, że rozumieją moją frustrację, ale nie przyjmą zwrotu, ani nie zwrócą mi pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy za produkty całkowicie niezgodne z opisem.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]