2024-10-18 godz: 14:07
Od
avatar-urlT.H.
Publiczna
Rozwiązana

Wydłużona dostawa niewłaściwego towaru

Zamówienie na klocki domek na drzewie z figurkami z kubusia puchatka, na aukcji zdjęcie opakowania klocków lego. Zamówienie złożone 4 września, wybrałem dostawę kurierem extra płatną 19,99zł bo chciałem być pewien że klocki dotrą na 16.09 na urodziny córki. Tego samego dnia dostałem maila że status wysyłki zmieninił się na "pakowana". 12 września zaniepokojony brakiem dostawy doczytałem się w ukrytych treściach ile może zająć dostawa, znalazłem też mocno negatywne komentarze na temat sklepu. Ponieważ nie dostałem wiadomości że przesyłka została wysłana zgłosiłem chęć anulacji zamówienia: "Dzień dobry, w związku z tym że 4 września otrzymałem wiadomość że wkrótce otrzymam numer przesyłki do śledzenia zamówienia i nie dostałem go, a wyraźnie jest napisane że towar wysyłacie w 24h, proszę o anulowanie zamówienia i zwrot całości kwoty - opłata za towar i za wysyłkę. Nie zakładałem nawet że pobierając 20zł opłaty za przesyłkę kurierską wysyłacie towar z Chin, tego już wyraźnie nie raczyliście napisać na aukcji." Odpowiedź: "Witamy serdecznie, Niestety nie możemy cofnąć zamówienia, ponieważ jest ono już w drodze. Oczywiście, występuje możliwość zwrotu, jest na to, nawet 30 dni od odebrania zakupionego produktu przez klienta. Zwroty są przyjmowane na Polski adres, bez podania przyczyny. Czy możemy się tak umówić?" Prawda jest taka że dopiero 19.09 otrzymałem informację o zmianie statusu zamówienia na "wysłana" i dopiero wtedy otrzymałem link do śledzenia paczki o który wcześniej wielokrotnie się upominałem. Link nie działał dopóki paczka nie dotarła do Polski. Paczka została dostarczona 15.10, jednak kurier nie tylko zażądał opłaty celnej o której nie było żadnej informacji, to jeszcze nie miał jak wydać z 50zł, więc zabrał paczkę i musiałem sam odbierać ją z poczty. Paczkę odebrałem 17.10, i po otwarciu przy córce paczki zobaczyliśmy zupełnie inny towar niż ten zamówiony - zamiast klocków z zamówienia dostałem dwie figurki z MINI klocuszków, zupełnie nieodpowiednia zabawka dla dziecka, nieposiadająca żadnych atestów. Tematyka podobna (kubuś i kłapouchy) więc nie wierzę w przypadek, ktoś po prostu podjął za mnie decyzję że skoro nie ma klocków które chcę, to wyśle mi inne. Otóż nie chcę tych klocków, nie zamawiałem ich, nie za nie zapłaciłem, i nie zamierzam też ich odsyłać bo to oznaczałoby kolejny wydatek. W związku z niedostarczeniem zamówionego przeze mnie towaru i straty moralne poniesione przeze mnie i moją córkę żądam zwrotu całej kwoty tj. 159,99zł za paczkę, 19,99zł za wysyłkę i opłata celna 34 50zł razem 214,48zł. Chciałem zrezygnować z zakupu zanim paczkę wysłano, trzeba było to w porę zakończyć. Figurki możecie sobie odebrać sami albo wysłać mi dodatkowe 19,99zł za wysyłkę kurierem, z Polski.


Wiadomości [6]

2024-10-21 godz: 12:53
Od
Snoopy-sklep.pl

Witam, proszę odpisać na wiadomość mailową która wysłaliśmy do Pana kilka dni temu gdzie podaliśmy instrukcje zwrotu oraz odzyskania środków. Gdyby Pan wcześniej postąpił według instrukcji dawno środki byłyby u Pana.

2024-10-21 godz: 16:39
Od
T.H.

O wspaniale, to sprawdźmy. Wiadomość sprzed kilku dni o której Pan napisał przyszła w piątek, dziś poniedziałek więc chcieliście tę sprawę załatwić ekspresowo. Odpisałem około 15:00 więc zobaczymy ile czasu zajmie załatwienie sprawy. W mailu od was żadnej instrukcji zwrotu i odzyskania środków nie było, tylko prośba o opisanie sprawy i wysłanie tego na innego maila, żadnych konkretów, dokładnie to samo o co zostałem poproszony zrobiłem tu na konsumersi.pl. Odnośnie zwrotu już napisałem, że żadnego zwrotu nie zamierzam wykonywać na swój koszt. Sprawa jest prosta: zapłaciłem za produkt, nie dostałem go, chcę produkt który zamówiłem lub pieniądze które za niego zapłaciłem. Jeżeli będzie to produkt to proszę o zwrot kosztów za ekspresową wysyłkę bo taką ona nie była, cło wam podaruję bo pewnie drobnym druczkiem na ósmej zakładce gdzieś to jest napisane. Jak nie jest to też oddajcie pieniądze. Jeżeli będzie to zwrot pieniędzy to cała kwota opisana powyżej.

2024-10-22 godz: 12:08
Od
Snoopy-sklep.pl

Witam, dostaliśmy informację, że otrzymał Pan odpowiedź z działu reklamacji.

2024-10-22 godz: 14:06
Od
T.H.

Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, a stawiane mi warunki są nie do zaakceptowania. Proszę o zwrot pieniędzy, minęło 50 dni od zamówienia i nie otrzymałem zamówionego towaru.

2024-10-24 godz: 11:08
Od
Snoopy-sklep.pl

Zwrot został zrealizowany takie informacje dostaliśmy z działu reklamacji, natomiast produkt nadal jest u Pana kiedy zostanie odesłany na nasz koszt ?

2024-10-24 godz: 19:13
Od
T.H.

Potwierdzam że otrzymałem zwrot, z mojej strony sprawa załatwiona więc zamykam. Odnośnie paczki podtrzymuję że zwrócę ją gdy tylko dostanę pieniądze za kuriera.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]