2024-10-18 godz: 12:26
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

Zwróciłam towar zakupiony od firmy Prestigemoda i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Paczka ze zwracanymi produktami dotarła do firmy Prestigemoda12.09.2024r na co mam mail potwierdzający z ww firmy. Już kilkukrotnie prosiłam o zwrot pieniędzy, za każdym razem otrzymywałam informację, że sprawa została przekazana do działu księgowości i że niebawem otrzymam przelew. Niestety do dziś nie otrzymałam pieniędzy. Sprawa dotyczy zamówienia nr 130099 na kwotę 399zł. Proszę o pomoc.


Wiadomości [1]

2024-10-19 godz: 16:27
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]