2024-10-16 godz: 13:48
Od
avatar-urlL.B.
Publiczna
Otwarta

#1500036821

W dniu 23 września złożyłam zamiwienie na bluzę. Otrzymałam maila z potwierdzeniem zamówienia i informacją, że realizacja zamówienia może potrwać do 14 roboczych. Po upływie tego czasu, kiedy nadal nie otrzymałam ani zamówienia ani informacji o wysyłce a na moje zapytania mailowe otrzymuję tylko automatyczne odpowiedzi, napisałam maila z rezygnacją z zakupu i prośbą o zwrot pieniędzy. Niestety nie otrzymałam nic poza automatyczną odpowiedzią. Liczę, że uda się w ten sposób załatwić sprawę i uzyskać po prostu zwrot wpłaconych pieniędzy i nie będę jej musiała zgłaszać na Policję czy do UOKiK. Nie chcę, aby firma wysyłała bluzę, bo ze względu na przedłużającą się wysyłkę nie będę miała możliwości odbioru przesyłki.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]