2024-10-14 godz: 09:45
Od
avatar-urlN.B.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie.

W dniu 16 czerwca złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirts na kwotę około 600zł. 27 czerwca zapytałam o przedłużający się czas realizacji. Zapewnili mnie, że zamówienie dotrze w ciągu 2 tygodniu, ale tak się nie stało. 16 lipca poinformowalam sklep mailowo, że rezygnuje z zamówienia i zostało ono anulowane. Dostałam mailowe potwierdzenie, w którym informowano mnie, że pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków, wielokrotnie wysyłałam w tej sprawie maile do firmy, ale jestem cały czas zbywana, że pieniądze zostaną mi zwrócone, a to nadal się nie dzieje. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy, bo już nie wiem jak w tej sprawie działać.


Wiadomości [1]

2024-10-15 godz: 00:11
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]