- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 30 sierpnia 2024 roku dokonałam na Państwa stronie www.modacatalina.pl zakupu towaru – paragon nr 1126. Przesyłkę otrzymałam w dniu 5 września 2024 roku (nr przesyłki InPost: 662563357495083032648828). Jednak żaden z zamówionych towarów nie spełnił moich oczekiwań. W związku z tym zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, dokonałam zwrotu towaru w ciągu 14 dni (nr przesyłki zwrotnej DPD: 1001531875615U). Wypełniłam na Państwa stronie formularz zwrotu i otrzymałam numer zwrotu: R/Mod/2024/09/05/44387. W treści maila była również informacja, że „Przelewy zwrotne są realizowane w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przez nas przesyłki.”. Przesyłka ze zwróconym towarem została przez Państwa odebrana w dniu 16 września 2024 roku. Oznacza to, że przelew powinnam otrzymać najpóźniej w dniu 3 października 2024 roku. W tym dniu zamiast przelewu otrzymałam maila z informacją: „Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2024/09/05/44387 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni.”. Dziś jest 14 października i w dalszym ciągu nie otrzymałam zwrotu środków pieniężnych na rachunek bankowy. W dniu dzisiejszym wysłałam do firmy wezwanie do zapłaty i czekam na natychmiastowy zwrot środków.