Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Dzień Dobry, w dniu 18.08.2024 zakupiłam w sklepie internetowym Fasardi sukienkę, którą zwróciłam, bo była niezgodna z opisem. W dniu 2.09.2024 dostałam informację o przyjęciu zwrotu przez sklep Fasardi. 6.09.2024 otrzymałam od sklepu fakturę korygującą. 17.09.2024 wysłałam pierwsze wezwanie do zwrotu środków, po czym otrzymałam emaila, że maja problemy w księgowości i zwrot się opóźni. W dniu 24.09.2024 wysłałam emailem ponowne wezwanie, które jest już bez odpowiedzi ze strony Fasardi. Ponowiła znowu wezwanie w dniu 5.10.2024, tez bez odpowiedzi ze strony sklepu. dzwoniąc na infolinie, nie odbierają telefonu, więc nie ma z tym sklepem żadnego kontaktu. Proszę o pomoc, aby sklep zwrócił mi pieniądze za zwrócona sukienkę. Z poważaniem


Wiadomości [2]

2024-10-11 godz: 22:04
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-10-15 godz: 08:56
Od
FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

zwrot zostal zrealizowany


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]