- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień Dobry, w dniu 18.08.2024 zakupiłam w sklepie internetowym Fasardi sukienkę, którą zwróciłam, bo była niezgodna z opisem. W dniu 2.09.2024 dostałam informację o przyjęciu zwrotu przez sklep Fasardi. 6.09.2024 otrzymałam od sklepu fakturę korygującą. 17.09.2024 wysłałam pierwsze wezwanie do zwrotu środków, po czym otrzymałam emaila, że maja problemy w księgowości i zwrot się opóźni. W dniu 24.09.2024 wysłałam emailem ponowne wezwanie, które jest już bez odpowiedzi ze strony Fasardi. Ponowiła znowu wezwanie w dniu 5.10.2024, tez bez odpowiedzi ze strony sklepu. dzwoniąc na infolinie, nie odbierają telefonu, więc nie ma z tym sklepem żadnego kontaktu. Proszę o pomoc, aby sklep zwrócił mi pieniądze za zwrócona sukienkę. Z poważaniem