- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Naprawa telefonu z sieci Plus GSM w Digital Care w ramach ubezpieczenia. Telefon trafił do serwisu 26.08.2024, czekał 12 dni roboczych na rozpoczęcie naprawy. Rozpoczęto naprawę. 7 dni roboczych według regulaminu na naprawę. Serwis rozpoczął kolejną naprawę oraz po kilku dniach 3 naprawę. Pod koniec czasu 3 naprawy serwis rozpoczął proces "zamawiania części" - według regulaminu cały proces może przedłużyć się w nieskończoność z tego powodu. Brak informacji oraz odniesienia się do regulaminowego rozpoczęcia naprawy i zakończenia w terminie 7 dni. W toku komunikacji z serwisem i operatorem Plus GSM dowiedziałem się że części były zamawiane 3 krotnie , w różnych odstępach czasu, bez komunikacji ze mną oraz że telefon jest naprawiany w serwisie zewnętrznymi, nie w digital Care. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] z zamawianiem części w celu zatrzymania telefonu w serwisie, mimo rozpoczęcia naprawy i przekroczenia regulaminowego okresu do jej realizacji. Na dzień wpisu 09.10.2024 tel telefon znajduje się 44 dni w serwisie. Oczekuje rozpatrzenia regulaminu w punkcie dotyczącym przekroczenia czasu realizacji naprawy i wykupu nowego telefonu.