Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Dzień dobry, proszę o interwencję w sprawie uchylania się od zwrotu kwoty zapłaconej za zamówienia nr 9566 i 9481. Przedmiotowe zwroty zostały zgłoszone 21 września br., a zaakceptowane przez sklep 24 września br., o czym poinformowano drogą mailową. Natomiast pomimo upływu 14 dni środki nie zostały zwrócone. Do sklepu został wysłany email z wezwaniem do zwrotu środków, jednak brak jest odpowiedzi. Nikt też nie odbiera telefonu. Kwota do zwrotu to 703,82 zł (za 2 zamówienia łącznie). W ostatnich dniach pojawiło się też sporo negatywnych komentarzy dotyczących braku zwrotu pieniędzy przez ten sklep.


Wiadomości [1]

2024-10-08 godz: 23:29
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]