- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
1. Nie otrzymałam zamówionego i opłaconego towaru. 2. 16 września złożyłam zamówienie i zapłaciłam za dwie kurtki skórzane, w informacji zwrotnej otrzymałam potwierdzenie zakupu oraz informację, że towar zostanie wysłany od 1-3 dni. 18 września otrzymałam informację, że moje zamówienie opuściło magazyn i średni czas dostawy na podany adres wynosi od 7-15 dni roboczych 3. 23 września wysłałam wiadomość e-mail z zapytaniem, kiedy otrzymam zamówione rzeczy. 25 września otrzymałam odpowiedź następującej treści; Witam [dane usunięte przez moderatora], Chcemy podzielić się z Tobą dobrą wiadomością: Twoje zamówienie od Anna Krakow jest w drodze i wkrótce je otrzymasz. Wiemy, jak ważne jest dla Ciebie to zamówienie i chcemy Cię zapewnić, że jego realizacja przebiega sprawnie. Rozumiemy, że oczekiwanie na zamówienie może wywoływać niepokój, ale jesteśmy tutaj, aby zapewnić Cię, że wszystko jest pod kontrolą i że Twoja paczka dotrze na czas. 3. 3 października wysłałam wiadomość e-mail'ową, że proszę o przesłanie formularza odstąpienia od umowy zakupu i zwrot pieniędzy. Firma do tej pory nie odpowiedziała na prośbę. 4. W związku z informacjami, które pojawiają się w necie kurtki raczej będą wątpliwej jakości, więc rezygnuje z zakupu i domagam się zwrotu pieniędzy.