Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków

Zamówienie złożone 9.09 i dotarło bez problemu następnie reklamowane w dwóch ratach: -12.09 odesłane z uwagi na różnice kolorystyczne, reklamacja została uznana, następnie 17.09 została wystawiona faktura korekta oraz zapewnienie o zwrocie środków do 14 dni - pieniądze do dzisiaj tj. 07.10 nie wpłynęły, brak kontaktu z firmą Fasardi - 24.09 odesłana druga część zamówienia z uwagi na jakość, podobnie jak w pierwszym przypadku reklamacja została uznana, 30.09 wystawiona kolejna faktura korekta oraz takie samo zapewnienie o zwrocie środków jak w pierwszym przypadku, tutaj co prawda termin jeszcze biegnie aczkolwiek spodziewam się podobnego finału Proszę o interwencję


Wiadomości [4]

2024-10-07 godz: 22:35
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-10-08 godz: 06:33
Od
FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

zwrot został zrealizowany

2024-10-08 godz: 06:42
Od
P.M.

zwrot nie został zrealizowany bądź proszę przesłać potwierdzenie przelewu

2024-10-08 godz: 14:26
Od
P.M.

Dzisiaj otrzymałem opóźniony zwrot, przypominam, że 15.10 upływa termin drugiej części zwróconego zamówienia


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]