Publiczna
Otwarta

Brak pieniędzy za zwrot

Dnia 31.07.2024 zamówiłam dwie pary spodni ze sklepu internetowego. Płatność była blikiem za pomocą Paynow, po przymierzeniu spodni odesłałam do dostawcy, ponieważ byly za małe. W odpowiedzi na mój zwrot, który został zaakceptowany przez sklep, dnia 23.08.2024 dostałam fakturę korygującą na wpłaconą kwotę . Do tej pory nie otrzymałam zwrotu płatności.Co jakiś dzień wysłałam mailowo wezwanie do zapłaty,ale sklep nie wypłacail mi pieniędzy . Ich telefon nie odpowiada. Z tego co sprawdziłam w Internecie, takich tematów jak mój jest pełno. Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty wraz z ustawowymi odsetkami za każdy dzień spóźnienia. Proszę o pomoc w sprawie, ja nie jestem w stanie doprosić się o swoje pieniądze, a zostałam bez sukienki i bez pieniędzy za nią.


Wiadomości [2]

2024-10-04 godz: 00:30
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-10-07 godz: 10:04
Od
FASARDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

zwrot został zrealizowany


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]