2024-09-26 godz: 18:09
Od
avatar-urlM.Z.
Publiczna
Otwarta

Zamówienie #MP23795 sukienka lniana Liza

3 września 2024 zamówiłam w sklepie internetowym MOKOSZ lnianą sukienkę koloru khaki w rozmiarze 3XL, zapłaciłam i otrzymałam potwierdzenie zamówienia na maila. Ponieważ dostawa się przedłużała i link do śledzenia przesyłki był nieaktywny, pisałam maile do firmy, pytając o realizację zamówienia. 19 września odebrałam paczkę od kuriera. Okazało się, że towar jest niezgodny z opisem i nie spełnia moich oczekiwań w zakresie tkaniny, rozmiaru i kroju. Ponieważ mieszkam na terenie powodziowym, nie mogłam się natychmiast skontaktować z firmą MOKOSZ. Zrobiłam to 23 września. Opisałam powody, dla których chcę dokonać zwrotu zakupionej sukienki. Poprosiłam o pomoc w realizacji zwrotu, ponieważ ze względu na powódź mam problem z internetem. Otrzymałam kurtuazyjnego maila z prośbą o zdjęcia zakupionej rzeczy. Wysłałam wymagane fotografie. Dostałam maila z ofertą obniżki ceny o 10% i zatrzymania rzeczy. Odpowiedziałam negatywnie i ostrzegłam, że zgłoszę oszustwo internetowe (ponieważ na stronie głównej sklepu widnieje informacja o siedzibie w Łodzi, gdy w informacjach o polityce zwrotu towaru jest mowa o odesłaniu poza granice Polski, a koszt może osiągnąć nawet 260 zł!). Odpowiedzią było milczenie. Sprawdziłam na FB. Jest wiele osób w podobnej sytuacji. Oczekuję wskazówek umożliwiających zwrot towaru i odzyskanie pieniędzy (99,95 zł).


Wiadomości [1]

2024-09-27 godz: 13:00
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]