Publiczna
Otwarta

Opóźnienie paczki, brak kontaktu z firmą

24 września, po godzinie 10, zamówiłam bluzę męską, w firmie "Centrum Koszulek". Na dzień dzisiejszy (26.09), nie dostałam żadnej informacji zwrotnej, co się dzieje z zamówieniem. Właściciel obiecuje na stronie, że wysyłka w 24 godziny, zostałam oszukana. Rozumiem opóźnienia, ale jeśli komuś zależy na klientach, to od razu informuje mailowo. Kontakt telefoniczny, po wybraniu numeru, sekretarka mówi, że numer nie istnieje. W jaki sposób ja mogę odzyskać paczkę, albo pieniądze? Przeczytałam opinie w Internecie i jestem załamana. Nie pojadę pół Polski, do Torunia, żeby nawiązać kontakt z właścicielem. W czym jest problem? Dlaczego ktoś przywłaszczył moje pieniądze?


Wiadomości [1]

2024-09-26 godz: 21:53
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]