- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dokonałem zakupu na stronie joy-box. Na stronie widniała informacja o szybkiej wysyłce w ciągu 24 godzin. Po zakupie okazało się że zakupiony przedmiot jest wysyłany z Chin a jego dostawa może zająć nawet kilkadziesiąt dni roboczych. Z uwagi na to odstąpiłem od umowy, jak się okazało jeszcze przed wysyłką towaru ( zakupione przedmioty nie są wysyłane w ciągu 24 godzin). Poinformowałem joy-box o niemożności odebrania przesyłki w późniejszym czasie z uwagi na wyjazd. Pomimo to przedmiot został wysłany a mnie poinformowano że odstąpienie od umowy nie jest możliwe. Informowałem że nie będę mógł odebrać przesyłki z uwagi na moją nieobecność i proponuję zmianę adresu dostawy. Po 3 tygodniach zostałem poinformowany że mam udać się na pocztę odebrać przesyłkę. ( opłaciłem przesyłkę kurierską a nie pocztową). Prosiłem również o informację jaki jest adres do zwrotu przesyłki jednak joy-box nie chce udzielić tej informacji nakazując mi przyjechanie do Warszawy i odebranie przesyłki w urzędzie pocztowym. Wielokrotnie prosiłem o zwrot kosztów zakupu jednak bez rezultatu. Dodatkowo poinformowano mnie że rezygnacja z zakupu przed odebraniem przesyłki nie jest możliwa. Wielokrotnie wzywałem joy-box do przesłania dowodu zakupu (faktury) jednak bez rezultatu. Mam poczucie że jony-box jest nieuczciwa firmą, która za wszelką cenę chce zmusić klienta do zakupu oferowanych przez nich produktów. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów za zakupiony przedmiot.