2023-12-05 godz: 08:32
Od
avatar-urlK.P.
Publiczna
Rozwiązana

Uszkodzona komoda

Witam, zamówiłam komode na stronie biedronka home. Komoda przyszła uszkodzona i zaraz zadzwoniłam na infolinię. Pani stwierdziła że wyślą etykietę zwrotną skoro towar przyszedł uszkodzony. Po jakieś chwili dostałam e-maila żebym dosłała zdjęcia i stwierdzili ze towar będzie naprawiony przez wymianę części. Oczywiście na naprawę się nie zgadzam bo towar jest wadliwy i nie byl używany. Biedronka upiera się przy naprawie gdzie jasno napisałam że się na nią nie zgadzam.


Wiadomości [1]

2023-12-05 godz: 22:39
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]