Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)

Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-12-12 godz: 08:11
Od
avatar-urlM.N.
Publiczna
Otwarta

Zwrot produktu

Do zdarzenia doszło w sklepie Biedronka przy ulicy Sarniej 1 we Wrocławiu. Po skończonych zakupach, jeszcze przed odejściem od kasy zawsze sprawdzam paragon, nauczony doświadczeniem źle naliczonych promocji, tudzież samych pomyłek w kasowanych produktach. W tym przypadku jednak to ja popełniłem błąd, gdyż źle zinterpretowałem promocje. W związku z czym chciałem dokonać zwrotu towaru, który zakupiłem. Niestety kasjer i kierownik odmówili mi tego, powołując się na ten punkt w regulaminie: 5. Z zastrzeżeniem postanowień pkt 3 powyżej, w przypadku gdy Klient dokonał zakupu Towaru na kasach z obsługą i chce zrezygnować z ich zakupu zaraz po dokonaniu płatności, gdy nie odszedł jeszcze od kasy, zwrot może dotyczyć każdego zakupionego Towaru za wyjątkiem wszystkich produktów z kategorii: a. mroźni i chłodni wraz z RTE (produkty gotowe do spożycia); b. mięsa i ryb; c. owoców i warzyw; d. pieczywa; e. artykułów spożywczych dla dzieci; f. środków farmaceutycznych. W istocie, produkty których dotyczył zwrot były z chłodni. Jednak zwrotu chciałem dokonać natychmiast przy kasie? Proszę mi napisać, czy ten punkt jest zgodny z prawem, w kontekście dokonania zwrotu, zwłaszcza że dotyczył on zwrotu tuż po zakończonych zakupach? Czy sklep może mieć taki punkt w regulaminie i czy jego interpretacja w takim przypadku nie była nadużyciem? (czytaj więcej)

2025-12-04 godz: 09:01
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Reklamacja wkrętaka PR00001250589

W listopadzie 2024 r złożyłem reklamację wkrętaka elektrycznego na gwarancji w sklepie Biedronka nr B5214 z żądaniem wymiany lub naprawy.Firma bez uzgodnienia ze mną zdecydowała o zwrocie gotówki.Nadmieniam , że w tym czasie takie wkrętaki nadal były w ofercie internetowej sklepu home .biedronka ale już w wyższej cenie.Ponieważ reklamacja została rozpatrzona niezgodnie z moimi oczekiwaniami poprosiłem o zwrot mojego kompletnego wkrętaka ponieważ jestem w stanie naprawić go własnym kosztem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu.Oczekuję rozpatrzenia reklamacji zgodnie z moimi oczekiwaniami tym bardziej, że takie wkrętaki nadal są w ofercie Biedronki. (czytaj więcej)

2025-11-05 godz: 11:16
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Błędna nazwa produktu

W konserwie rybnej marki własnej Biedronki, pod nazwą Sardynki w oleju roślinnym zamiast sardynek są szproty bałtyckie. Sardynka i szprot to są dwa różne gatunki ryb. Myślę, że jest to celowy zabieg - sam się dałem na ten "numer" nabrać. Żądam zaniechania takiej praktyki przez sieć Biedronka.(czytaj więcej)

2025-08-22 godz: 13:48
Od
avatar-urlA.C.
Publiczna
Otwarta

Niedostępny towar z gazetki promocyjne od 21.08.25

Dzień dobry. W bieżącej gazetce promocyjnej od 21.08.2025-27.08.2025 znajdują się lody firmy Koral, rożki "Jak dawniej". Przejechałam kilkanaście sklepów sieci Biedronka, bo bardzo zależało mi na zakupie tych konkretnie lodów, ponieważ dodatkowo są na "promocji 1+1". Niestety nigdzie ich nie było w sprzedaży. Personel nawet nie widział nigdy takiego towaru na sklepie, bądź w dostawie. W jednym ze sklepów, miły zastępca kierownika próbował przy mnie zamówić ten towar, lecz stwierdził, że nie ma na nie indeksu, i nawet nie może zamówić. Podejrzewam, że nawet gdybym zjeździła wszystkie Biedronki w Polsce, tych konkretnych lodów nie otrzymam nigdzie. Napisałam nawet w tej sprawie do BOK Biedronki i otrzymałam odpowiedź, że w mojej okolicy nie ma tych konkretnie lodów. Więc z tego właśnie tytułu, chciałabym zgłosić "promocję widmo" zakrawające na [usunięte przez moderatora]. Daję sobie "rękę uciąć", że ów lody pojawią się w sklepie natychmiast kiedy skończy się na nie promocja. Chciałabym, żeby firma poniosła konsekwencje celowego wprowadzania ludzi w błąd.(czytaj więcej)

2025-07-07 godz: 12:46
Od
avatar-urlJ.M.
Publiczna
Otwarta

nieuczciwa praktyka

Moje pytanie dotyczy praktyki stosowanej przez sieć Biedronka, zakupiłem towar w kasie samoobsługowej, zorientowałem się po opłaceniu, że pomyliłem się zamiast baterii AA kupiłem AAA, chciałem je wymienić i jest problem. (cena baterii AAA i AA jest taka sama), Otóż otrzymałem zwrot pieniędzy za baterie w postaci wałczeru do sklepu biedronka, jednak realizacji mogę dokonać w dniu następnym. Nie otrzymałem pieniędzy. Czy taka praktyka jest zgodna z dobrymi obyczajami panującymi w naszym Kraju? Czy można to zmienić? Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)

2025-06-18 godz: 18:07
Od
avatar-urlR.S.
Publiczna
Otwarta

Otrzymać od Biedronki 3 tys zadość uczynienia !

24/03 br. uległem wypadkowi w sklepie. Pogotowie zabrało mnie do szpitala, całość dokumentacji medycznej z opisem wypadku i zadośćuczynieniem 3 tys. zł przekazałem 30 Kwietnia br. Biedronce w Kostrzyniu. Mimo interwencji /mail/dotąd Biedronka nie podjęła do sprawy stanowiska. Nie znam Umów między Biedronką a Hestią Firmą, która żąda od mnie; świadków zdarze- nia zgody na wszelkie informacje o moim sta- nie zdrowia, zgody na pozyskiwanie od orga- nów i instytucji Państwa informacji o mnie. Z niechlujstwa pracowników Biedronki, braku porządku upadłem doznałem ogromnego bólu cały dzień byłem w Izbie przyjęć szpitala podłączony pod Kroplówką uśmierzającą ból i monitorującą mój stan powypadkowy. Przez miesiąc kwiecień byłem leczony w przychodni chirurgicznej przyjmując silne leki Doreta i ZALDIAR EffEREVESCENT. Zalecono też dalszą rehabilitacje powypadkową. Słowem stała się z powodu zaniedbań pracowników markietu krzywda którą dochodzę i którą oceniam w formie rekompensaty skromnie i nie wygórowanie. Z drugiej zaś strony stoi spółka zagraniczna, która przyzywa drugą prawniczo - ubezpieczającą tą pierwszą do pomocy i która w brew przepisom polskim omotuje "biednego poturbowanego obywatela siecią prawniczą dochodząc przy okazji do pełnej inwigilacji osoby z możliwością przetwarzania danych tej osoby. Markiet Biedronki w Tucholi jest foto- monitorowany, kierowniczka placówki była świadoma zdarzenia, osobiście wzywała pogotowie i z Jej polecenia usuwano " z ziemi" pozostałości plastikowe walające się na podłodze po rozpakowywanych towarach. To właśnie było przyczyną mojego upadku i doznanego wyłączenia z normalności życia przez dwa miesiące. W reasumcji stwierdzam: 1/ Firma Biedronka nie wypełniła prawnego obowiązku udzielenia w ciągu 30 dni stano- wiska swojego do zgłoszonego wypadku, 2/nie poinformowała mnie o przekazaniu sprawy ERGO Hestia, 3/nie pozwala na łączność telefoniczną blokująć swój jedyny podany numer telefoniczny 616548001 4 nie odpowiada na mailowe monity Oczekuję opublikowania sprawy i wywarcia presji na Firmie Biedronka /Jeronimo Martins Polska S A / w aspektcie poważnego i terminowego rozpatrzenia sprawy. (czytaj więcej)

2025-03-06 godz: 09:34
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za odesłane uszkodzone rzecz

31.12.24 zamówiłam w Biedronce online pojemniki (zam.01485307) faktura wystawiona do tego numer EF00745512/1224, W przesyłce przyjechały do mnie częściowo połamane pojemniki, bo były źle zabezpieczone i uległy uszkodzeniu. Złożyłam reklamacje do nich mailowo i płynnie sie komunikowali, poprosili o ich odesłanie i podesłali wygenerowany list DHL numer listu 28632851106 do nadania paczki, którą wysłałam 14.01, paczkę odebrali 16.01 i na tym się komunikacja z ich strony skończyła. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócone uszkodzone pojemniki, na setki maili jakie do nich wysłałam nikt nie odpisuje, dzwonie do nich średnio 2 x w tygodniu to na infolinii konsultanci mówią, że nic nie mogą zrobić i przekazują temat wyżej i że ktoś się ze mną skontaktuje, a tu cały czas cisza. Za chwile minie 2 miesiące, a ja jestem bez pieniędzy :( Proszę mi pomóc w rozwiązaniu tej sprawy chciałabym odzyskać pieniądze jest to kwota 150,94 zł. Ważna sprawa to z tego zamówienia dokonałam też zwrotu niepotrzebnych pojemników które były nie uszkodzone to juz zwrot był na mój koszt i za to pieniądze mi zwrócili (132,95)., brak tylko zwrotu na kwotę 150,94. (czytaj więcej)

2024-06-28 godz: 12:30
Od
avatar-urlA.W.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za zwrot towaru

26.06.2024 minął termin 14 dni na zwrot środków przez Biedronka Home za zwrócony przeze mnie towar. Mimo że zgłaszałam sprawę w BOK dostaje wciąż informacje na infolinii że sprawa jest rozpatrywana. Mówimy o kwocie 2500 zł.(czytaj więcej)

2024-02-20 godz: 16:05
Od
avatar-urlB.G.
Publiczna
Otwarta

Reklamy SMS

Od pewnego czasu nastąpiła zmiana regulaminu programu lojalnościowego ,,moja biedronka" , który wymaga akceptacji otrzymywania ofert marketingowych za pośrednictwem SMS. Od pewnego czasu wręcz jestem nimi zasypywany, co uważam za bardzo uciążliwe i denerwujące, tym bardziej że nie mam możliwości z rezygnacji z tego typu nesswletera czy otrzymywana ofert marketingowych droga sms. Ponadto , wszech obecna praktyka porównywania cen z cenami w sieci LIDL , w mojej ocenie jest nie uczciwą praktyką, i stawia negatywnie tę sieć w ofertach które wysyła sieć Biedronka. Jako świadomy konsument i klient obu sieci sklepów, jest w stanie sam wyrobić sobie zdanie oraz w sposób racjonalny porównać ceny .(czytaj więcej)

2024-02-07 godz: 12:40
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Odmowa przyjęcia zwrotu zakupów

Witam. Dnia 26/01/2024 o godzinie 18:42 zakupiłam dwie piżamki dziecięce na prezent niestety okazało sie że prezent został zdublowany tak więc następnego dnia rano chciałam zwrócić dokonanego, nienaruszonego zakupu. Od kierowniczki sklepu dostałam informację że nie przyjmują zwrotów na piżamki i że to ich regulamin. Zapytałam dlaczego nie widnieje informacja w zadanym miejscu w sklepie zwłaszcza w tym w którym jest eksponowany dany towar że nie podlega on zwrotowi Na co kierowniczka powiedziała że regulamin o tym mówi jak zapytałam co mam zrobić kazała mi złożyć wniosek o uwzględnienie zwrotu przez infolinię, co uczyniłam od razu po wyjściu ze sklepu. W dniu 6/02 otrzymałam telefon z biura obsługi klienta informacjach że nie przyjmują zwrotów na piżamy tak więc zapytałam gdzie widnieje taka informacja Pan poinformował mnie że w regulaminie gdyż zapytałam gdzie jest regulamin odparł że na stronie internetowej Oczekuję że firma przyjmie zwrot nienaruszonego towaru (czytaj więcej)