- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 26 sierpnia złożyłem zamówienie na produkt, który wg informacji na stronie był dostępny od ręki i miał zostać wysłany w 24h. Ponieważ przez 2 tygodnie nic nie działo się z moim zamówieniem napisałem do sklepu. 05 września otrzymałem maila z numerem nadania przesyłki. Ponieważ przesyłka nie została nadana, w dniu 10 września napisałem o odstąpieniu od umowy oraz poinformowałem, że jeśli sklep będzie robić mi problemy z odstąpieniem opiszę sprawę na niniejszym portalu. Zostałem poinformowany, że nie mogę odstąpić od umowy bo przesyłka została nadana. Dopiero po ok. tygodniu od tej wiadomości dostałem maila, że przesyłka faktycznie została nadana. Co więcej, wysyłka jest z Chin o czym nie zostałem poinformowany. Oznacza to, że zostaną na mnie dodatkowo nałożone opłaty celne, o których nie zostałem poinformowany podczas składania zamówienia. Dodatkowo, przesyłka ma zostać doręczona tańszą metodą, niż wybrałem (pocztą zamiast kurierem). W związku z faktem, że do dziś nie otrzymałem ani pieniędzy ani przesyłki (minął prawie miesiąc od zamówienia), a jeśli przesyłka faktycznie do mnie dotrze to zapłacę dodatkowe opłaty celne i sklep uniemożliwia mi odstąpienie od umowy i odzyskanie pieniędzy, zgłaszam tutaj sprawę. Nie interesuje mnie towar, miał być prezentem urodzinowym, w tej chwili nie jest mi już do niczego potrzebny. Interesuje mnie tylko zwrot pieniędzy.