2024-09-22 godz: 00:22
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Otwarta

Brak towaru

Cóż, sprawa wygląda tak, jak u reszty. Pokusiłam się na projektor z tiktoka dnia 12 sierpnia. Wysłałam przelew i czekałam na wysyłkę produktu, jej czas to miało być max. 48h. Po kilku dniach napisałam do nich maila i dostałam odpowiedź na zasadzie kopiuj-wklej o treści „iękujemy za wiadomość oraz za dokonanie płatności za zamówienie nr 1811 złożone 12 sierpnia. Obecnie Pańskie zamówienie jest częścią naszej trwającej przedsprzedaży, co może wpłynąć na czas realizacji i dostawy. Przekażemy więcej informacji oraz szczegóły dotyczące wysyłki wkrótce po zakończeniu etapu przedsprzedaży. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania i prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. Dziękujemy za zrozumienie i pozdrawiamy serdecznie, Zespół CinePro”. Minął już grubo ponad miesiąc, a zamówienia oczywiście nadal nie ma. Napisałam 2 kolejne maile z prośbą o informację, ale brak jakiegokolwiek odzewu, a istotna cine-pro.pl przestała istnieć. Najwidoczniej dałam się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], mój błąd, pewnie będę musiała to załatwiać inaczej, by odzyskać pieniądze, ale poczekam jeszcze do końca miesiąca.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]